वुज़राए दिफ़ा अफ़्ग़ानीस्तान और अमरीका की नैटो चोटी कान्फ़्रैंस में शिरकत

इमकान है कि अफ़्ग़ानिस्तान सिर्फ़ अपने वज़ीरे दिफ़ा को नैटो की अहम चोटी कान्फ़्रैंस में शिरकत के लिए रवाना करेगा जब कि अमरीका के वज़ीरे दिफ़ा चेक हैगल की शिरकत की भी इत्तिला मिल चुकी है।

इस चोटी कान्फ़्रैंस के इनेक़ाद में अफ़्ग़ानिस्तान के सदारती इंतिख़ाबात में पैदा होने वाले तात्तुल के ख़ातमा के लिए नैटो की मुस्तक़बिल में ताईद पर ग़ौर किया जाएगा। नैटो की जंगजू मुहिम जो तालिबान शोर्श पसंदों के ख़िलाफ़ शुरू की गई थी, जारीया साल ख़त्म हो जाएगी।

चोटी कान्फ़्रैंस में जिस का आग़ाज़ आइन्दा जुमेरात को होगा, बर्तानिया की शिरकत भी मुतवक़्क़े है ताकि मुस्तक़बिल में अफ़्ग़ानिस्तान की नैटो और अमरीका की जानिब से फ़ौजी ताईद जारी रखने के बारे में फैसला किया जा सके, लेकिन जब तक सदर अफ़्ग़ानिस्तान का इंतिख़ाब नहीं हो जाता, वज़ीरे दिफ़ा अफ़्ग़ानिस्तान बिसमिल्लाह मुहम्मदी, सदर अमरीका बारक ओबामा, चांसलर जर्मनी एंजेला मेरकल और वज़ीरे आज़म बर्तानिया डेविड कैमरून चोटी कान्फ़्रैंस में शिरकत करने की तवक़्क़ो है।

सदर अफ़्ग़ानिस्तान हामिद करज़ई के तर्जुमान अमल फ़ैज़ी ने कहा कि तमाम वुज़राए ख़ारिजा को नैटो चोटी कान्फ़्रैंस में शिरकत की दावत दी गई है। हुकूमत अफ़्ग़ानिस्तान की नुमाइंदगी इस के वज़ीरे दिफ़ा करेंगे।

अफ़्ग़ानिस्तान के सदारती इंतिख़ाबात में पहले मरहला की रायदही फैसलाकुन नहीं रही। किसी भी उम्मीदवार को दरकार अक्सरियत हासिल नहीं हो सकी। चुनांचे दूसरे मरहले की रायदही मुनाक़िद की गई थी, ताहम राय शुमारी से पहले दोनों हरीफ़ उम्मीदवारों ने बाहम इल्ज़ाम तराशी का आग़ाज़ कर दिया।