वज़ीरे ख़ारिजा इरान अपने सऊदी हम मंसब से मुलाक़ात के लिए तैयार

इरान के वज़ीरे ख़ारिजा जव्वाद ज़रीफ ने कहा कि वो अपने सऊदी हम मंसब से आइन्दा माह अक़वामे मुत्तहिदा की जेनरल असेंबली के इजलास के दौरान अलाहिदा मुलाक़ात के लिए तैयार हैं। वो जारीया साल के अवाख़िर में सऊदी अरब का दौरा भी करेंगे।

मुहम्मद जव्वाद ज़रीफ का ये तबसरा सऊदी अरब और इरान के दरमियान सिफ़ारती ताल्लुक़ात में गर्मजोशी का इशारा देता है। शाम में ख़ानजंगी के सिलसिले में दोनों ममालिक के दरमियान सख़्त कशीदगी पैदा हो गई थी।

वज़ीरे ख़ारिजा इरान ने कहा कि वज़ीरे ख़ारिजा सऊदी अरब सऊद अलफ़ैसल से बात चीत का उन का अव्वलीन मौक़ा होगा। उन्हों ने उम्मीद ज़ाहिर की कि वो इस मौक़ा से इस्तिफ़ादा कर सकेंगे।

वज़ीरे ख़ारिजा इरान फिनलैंड के वज़ीरे ख़ारिजा अर्की लोमेवजो के साथ एक मुशतर्का प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब कररहे थे। उन्हों ने कहा कि आइन्दा माह अक़वामे मुत्तहिदा की जेनरल असेंबली का इजलास मुक़र्रर है और वो इस में शिरकत के दौरान वज़ीरे ख़ारिजा सऊदी अरब से मुलाक़ात के मौक़ा से इस्तिफ़ादा करेंगे।

उन्हों ने कहा कि बादअज़ां वो दौरे सऊदी अरब के लिए भी तैयार हैं और सऊदी वुज़रा के दौरे तेहरान का इरान ख़ैर मक़दम करेगा। यही वजह है कि सऊदी अरब ने इराक़ के नामज़द वज़ीरे आज़म हैदर अल अबादी की ताईद का एलान किया है।