वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी का आज दौरा वाराणसी

वाराणसी 22 जनवरी: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी वाराणसी का दौरा कर रहे हैं जहां वो मुख़्तलिफ़ प्रोग्रामों में शिरकत करेंगे और 8 हज़ार अफ़राद में इमदाद की तक़सीम-ए-अमल में लाएँगे। वज़ीर-ए-आज़म जो मई 2014 में इक़तिदार सँभालने के बाद अपने इस हलके का पांचवीं मर्तबा दौरा कर रहे हैं, शख़्सी तौर पर चंद ज़रूरतमंदों में इमदाद तक़सीम करेंगे।

इस के अलावा मुल्क के मुख़्तलिफ़ हिस्सों से ताल्लुक़ रखने वाले बच्चों के साथ मुलाक़ात करेंगे। ज़ाइदाज़ 25 हज़ार इमदादी अश्याय जैसे व्हील चेरस , हाथ से चलाई जाने वाली ट्राई साइकल्स और समाअत वाले आले और दुसरे साज़-ओ-सामान तक़सीम करेंगे। वज़ारत समाजी इन्साफ़ और माहौलियात ने इस तक़रीब का इंतेज़ाम किया है।

वज़ीर-ए-आज़म ने हाल ही में अपने रेडीयो ख़िताब में एक लफ़्ज़ माज़ूर का इस्तेमाल करने से गुरेज़ किया था और कहा था कि एसे अफ़राद के लिए क़ुदरती तौर पर पैदा होने वाले अहम शहरी का जुमला इस्तेमाल करना चाहीए ताकि समाज में वो पूरे वक़ार और इज़्ज़त के साथ ज़िंदगी गुज़ार सकें।

ये भी इत्तेलाआत हैं कि हुकूमत एक नया माज़ूरीन क़ानून भी वज़ा करेगी जिसके तहत इस लफ़्ज़ माज़ूर को जहां कहीं भी इस्तेमाल किया जा रहा है तबदील कर दिया जाएगा। तमाम क़ौमी इदारों में लफ़्ज़ माज़ूर का इस्तेमाल नहीं होगा। वज़ीर-ए-आज़म मोदी इस दौरे के मौके पर एक सुपर फ़ास्ट ट्रैन वाराणसी से नई दिल्ली का इफ़्तेताह करेंगे।