शराब सिंडीकेट से मुताल्लिक़ 24 फ़ौजदारी मुक़द्दमात दर्ज

ऐन्टी करप्शन ब्यूरो ने डिसमबर 2011-में शराब सीनडकेट आफ़ीसस में तलाशी से हासिल हुए मवाद की जांच रिपोर्ट की असास पर 25 जनवरी 2012- -को 24 फ़ौजदारी मुक़द्दमात दर्ज किए। ए सी बी के ओहदेदारों ने 2 मार्च को एक और केस दर्ज किया और महिकमा आबकारी के चार ओहदेदारों को गिरफ़्तार किया, जिन्हों ने मुख़्तलिफ़ रेकॉर्ड्स में हेराफेरी की थी और 2010 मैं खम्मम में 16 शराब की दुकानात के बिज़नस को एक सिंडीकेट के हवाला किया था।

इस के बाद तमाम अज़ला में 5 ता 7 मार्च 2012-ए-महिकमा आबकारी के दफ़ातिर पर तलाशी की गई और रेकॉर्ड्स की जांच की जा रही है। इस मुहिम के सिलसिला में रेकॉर्ड्स की तसदीक़ के बाद 27 मार्च को एक केस दर्ज किया जो साल 2010-ए-में ज़िला वज़यानगरम में शराब की दुकानात के हराज में की गई बदउनवानी से मुताल्लिक़ है। अब तक की गई तहक़ीक़ात से मालूम हुआ कि इस में ना सिर्फ कुरप्शन के मामूली वाक़ियात हैं बल्कि कई मुनज़्ज़म जराइम केवाक़ियात भी सामने आए हैं।

इस लिए ए सी बी ने इस के महिदूद वसाइल के साथ इनवाक़ियात में मुलव्विस तमाम अफ़राद के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने का फ़ैसला किया है। शराब सिंडीकेटस से मुताल्लिक़ तमाम वाक़ियात की एक प्रोफ़ैशनल अंदाज़ में तहक़ीक़ात की जा रही है और ए सी बी ने तहक़ीक़ात के तमाम मवाद को मुताल्लिक़ा अदालतों के सामने लाया है।