शहीद क़ुतुब शाही मस्जिद बाला पूर का दुबारा सर्वे

qहैदराबाद।31 जनवरी (सियासत न्यूज़) मिला पर (बालापूर) में प्लाटिंग केलिए शहीद करदा क़दीम क़ुतुब शाही मस्जिद का आज रेवन्यू और वक़्फ़ बोर्ड का मुशतर्का सर्वे किया गया। दो हफ़्तों क़बल इस वीरान मस्जिद को मुत्तसिल अराज़ी पर प्लाटिंग करने वालों ने शहीद कर दिया था जिस पर मिल्लत इस्लामीया ने शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया था। याद रहे कि इस क़दीम मस्जिद जिस की वीरानी के बारे में कुछ दिन क़बल ही रोज़नामा सियासत में एक तस्वीरी ख़बर शाय हुई थी मगर ताज्जुब की बात है कि ना ही रेवन्यू हुक्काम और ना ही वक़्फ़ बोर्ड के अर्बाब ने मस्जिद की शहादत के 13 दिनों बाद भी मुताल्लिक़ा रेकॉर्ड्स बाज़याफ़त करने से क़ासिर रहे हैं

जिस की वजह से अभी तक ये पता नहीं चल पाया कि इस मस्जिद के तहत कितनी अराज़ी दर्ज औक़ाफ़ है। रेवन्यू हुक्काम ने इस इलाक़ा के 1953 -ए-के ख़ासिरा पिहानी के अदमे मौजूदगी का इज़हार कररहे हैं। वज़ीर इकलियती बहबूद मिस्टर अहमद उल्लाह की उमा-ए-पर रेवन्यू हुक्काम और अर्बाब वक़्फ़ बोर्ड ने मुशतर्का सर्वे करने पर रजामंदी ज़ाहिर की थी। आज दोनों महिकमों ने इस अराज़ी का सर्वे किया।

सर्वे की इत्तिला पर जनाब मुहम्मद अहमद शरीफ सदर सैकूलर सोसाइटी और नायब सदर जनाब मुर्तज़ा अली इक़बाल सदर क़ुतुब शाही माइनारेटी वेलफ़ेर एसोसी एष्ण जनाब मुहम्मद अबदुलकरीम सर्वे का मुशाहिदा किया। इस मौक़ा पर मुक़ामी अवाम की भी कसीर तादाद जमा होगई थी।पोलीस ने माक़ूल बंद-ओ-बस्त किया था। रेवन्यू और वक़्फ़ बोर्ड के ओहदेदारों ने मस्जिद की बुनियादों और फैले हुए मलबा की पैमाइश की।