शाम में मुसल्लह झड़पें, छः स्कियोरटी फ़ोर्सेस अरकान, चार शहरी हलाक

नकोशया, ३१ जनवरी (ए एफ़ पी) मुसल्लह झड़पों में आज शाम की स्कियोरटी फोर्सेस के छः अरकान और चार आम शहरी हलाक हो गए, सीरियन ऑब्ज़र्वेटरी फ़ार हियूमन राईट्स ने ये बात कही। इंसानी हुक़ूक़ के इस नगर इनकार इदारा ने नकोशया में ए एफ़ पी को इरसाल करदा एक ब्यान में कहा कि नाराज़ सिपाहीयों ने एक मिनी बस पर हमला कर दिया जिस में छः स्कियोरटी ऑफीसर्स सवार थे जो हीराक मैं गिरफ्तारियां अंजाम देने जा रहे थे।

इस हमले में तमाम मुसाफ़िरैन मारे गए। बर्तानिया नशीन ग्रुप ने कहा कि हुकूमती फ़ोर्सस ने जवाबी इक़दाम करते हुए दो टैंकस तैनात कर दिए जिस ने फ़ायर किए और जुनूबी दारा सूबा के टाउन में तीन शहरी हलाक होगए। इस वाच डाग ने मज़ीद कहा कि दारा जो सदर बशार अलासद की हुकूमत के ख़िलाफ़ 10 माही बग़ावत का असल इलाक़ा है, वहां के दीगर मुक़ामात पर एक शहरी साअदा टाउन में पेश आई अंधा धुंद फायरिंग का शिकार हो गया।

मुसल्लह झड़पें आज सुबह हीराक, मज़ीद जुनूब में ख़रबत ग़ज़ाला और साअदा के साथ साथ अरदन के साथ सरहद पर वाक़्य मौज़ा नसीब में भी आर्मी और बाग़ी सिपाहीयों के दरमयान पेश आएं। दरीं असना सरकारी एस ए एन ए न्यूज़ एजेंसी ने इत्तिला दी कि किसी दहश्तगर्द ग्रुप ने वसती शामी सूबा-ए-होम्स में लेबनान के साथ मुत्तसिल सरहद के क़रीब एक गैस पाइप लाईन को हमले का निशाना बनाया।

न्यूज़ एजैंसी ने तफ़सीलात के बगै़र इत्तिला दी कि मुसल्लह दहश्तगर्द ग्रुप ने सुबू ताज वाली कार्रवाई में होम्स और ताल कलाख़ टाउन के क़रीब बानियास के दरमयान पाइप लाईन को निशाना बनाया है। शाम के शहर कई हफ़्तों से बर्क़ी क़िल्लत से दो-चार हैं, जिस के लिए हुक्काम मुसल्लह दहश्तगर्द ग्रुपों को मौरिद इल्ज़ाम ठहराते हैं लेकिन अपोज़ीशन का कहना है कि हुकूमत एहितजाजी मराकज़ को सज़ा देने की ख़ातिर ऐसी कार्यवाहीयां कराती है।

माह मार्च से असद की हुकूमत को अदीमुन्नज़ीर एहितजाजी तहरीक का सामना है। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा का तख़मीना है कि बाग़ीयों के ख़िलाफ़ जारी मुहिम में ज़ाइद अज़ 5,400 लोग हलाक हो चुके हैं।