शाम में फ़िज़ाई हमले 15 हलाक इंटरनेट बंद दमिश्क़ एयरपोर्ट की नाकाबंदी

दमिश्क़, ३० नवंबर: (एएफ़पी) शहर हलब पर सरकारी फ़िज़ाईया के हमलों से कम अज़ कम 15 शहरी बशमोल 5 बच्चे हलाक हो गए, जबकि बाग़ी फ़ौज ने बड़े पैमाने पर जारिहाना कार्रवाई करते हुए चंद फ़ौजी अड्डों में से एक पर हमला कर दिया, जो बशर अल असद की वफ़ादार फ़ौज के कब्जे में था ।

दमिश्क़ के क़रीब एयरपोर्ट जाने वाली शाहराह पर सरकारी फ़ौज और बाग़ी फ़ौज में होलनाक जंग जारी है जिसकी वजह से अमली एतबार से दमिश्क़ एयरपोर्ट की नाकाबंदी हो गई है । वीडीयो झलकियों में जिनकी फ़ौरी तौर पर तौसीक़ नहीं हो सकी ।

बमबारी से ज़ख़्मी होने वाले एक बच्चे की अवाम को जान बचाने की कोशिश करते हुए दिखाया गया है जो फ़िज़ाई हमले से ज़ख़्मी हो गया था । शाम में मुल्क गीर सतह पर बेशतर मुवासलाती (Communication) निज़ाम नाकारा हो गए ।

इंटरनेट पूरे शाम में कहीं भी कारकर्द नहीं है जबकि बाग़ीयों की फ़ौज ने हुकूमत को किसी भी इम्कानी जारिहाना कार्रवाई के ख़िलाफ़ ख़बरदार किया है । अमेरीकी टेक्नोलाजी कंपनीयां इक्का माई और रेनेसीज़ जो वेब ट्रैफ़िक की निगरानकार है ऐलान कर चुकी हैं कि 10.26 बजे दिन से इंटरनेट ख़िदमात नाकारा हो चुकी हैं ।

दमिश्क़ में इंटरनेट और मोबाईल फ़ोन ख़िदमात मुकम्मल तौर पर ख़त्म हो चुकी हैं जबकि लाईन लैंड टेलीफ़ोन्स बमुश्किल काम कर रहे हैं । सरकारी ख़बररसां इदारा सना को भी आज दोपहर से ख़बरों के हुसूल में मुश्किलात का सामना करना पड़ा । बाग़ीयों और सरकारी फ़ौज के दरमीयान दमिश्क़ के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ तमाम इलाक़ों में घमासान की जंग जारी है । बाग़ीयों ने फ़ौज के एक अहम अड्डे पर क़बज़ा कर लिया है ।