सऊदी अरब दौलत से माला माल मुल्क : शाह अबदुल्लाह

रियाज़ 31 दिसमबर: सऊदी अरब ने आइन्दा मालीयाती साल के लिए अपना रिकार्ड बजट पेश किया है । तेल की दौलत से मालामाल इस मुलक के क़ौमी बजट को अवामी बहबूद और इनफ़रसटरकचर पराजकटस पर ख़र्च किया जाएगा ताके आलिम अरब के दुसरे हिस्सों में पैदा होने वाली समाजी बदअमनी के संगीन असरात से सऊदी अरब को बचाया जा सके ।

शाह अबदुल्लाह बिन अबदुलअज़ीज़ को बजट पेश करते हुए वज़ीर फाइनेंस इबराहीम अलसाफ़ ने बताया कि हुकूमत 2013 में 820 बिलीयन रयाल (19 बिलीयन डालर) ख़र्च करने का मंसूबा रखती है ।

इस में से 820 बिलीयन सऊदी रयाल के मसारिफ़ होंगे और 829 बिलीयन सऊदी रयाल की आमदनी होगी । इस में से नए पराजकटस के लिए 285 बिलीयन सऊदी रयाल तालीम के लिए 204 बिलीयन सऊदी रयाल और सेहत के लिए 100 बिलीयन सऊदी रयाल के अलावा ट्रांसपोर्ट आबी सनअती और ज़रई उमूर की अंजाम दही के लिए कई बिलीयन सऊदी रयाल ख़र्च किए जाऐंगे ।

ख़ुसूसी का बीनी सैशन में बजट को मंज़ूर किया गया । उस की सदारत ख़ादिम हरमैन शरीफ़ैन शाह अबदुल्लाह बिन अबदुलअज़ीज़ ने की । रियाज़ के शाही महेल में मुनाक़िदा का बीनी सैशन में शाह अबदुल्लाह ने कहा कि हमें तवक़्क़ो है कि ये बजट सऊदी बाशिंदों के अलावा दुसरे मुसलमानों के लिए बेहतर बजट साबित होगा ।

उन्हों ने अपनी बजट तक़रीर में कहा कि जिसे का बीनी सेक्रेटरी जनरल अबदुर्रहमान अलसदहान ने पढ़ कर सुनाया कहा कि ये बजट हुकूमत के मंसूबों का मज़हर है जिस से मईशत को मुस्तहकम बनाने के लिए मज़ीद अख़राजात बर्दाश्त किए जाऐंगे ।

सब से ज़्यादा मसारिफ़ से सऊदी अरब के बाशिंदों के लिए रोज़गार के मवाक़े पैदा होंगे । अवामुन्नास के लिए अंजाम दिए जाने वाली ख़िदमात को बेहतर बनाया जाएगा ।

शाह अबदुल्लाह ने हुक्काम को हिदायत दी कि वो अवाम की ख़िदमत में कोई कसर बाक़ी ना रखें । लापरवाही और तसाहली को बर्दाश्त नहीं किया जाएगा ।

उन्हों ने अल्लाह ताअला का शुक्र अदा किया कि इस ने सऊदी अरब को बेशबहा क़ुदरती वसाइल की दौलत से मालामाल किया है । सऊदी अरब में बेशुमार दौलत है ।

उन्हों ने वुज़रा से ख़िताब करते हुए कहा कि ये आप का फ़रीज़ा है कि आप किसी लापरवाही के बगै़र अवाम की ख़िदमत अंजाम दें । उन्हों ने वुज़रा से ये भी कहा कि वो अपने बजट मंसूबों और तजावीज़ से मीडीया को वाक़िफ़ करवाईं ।