सचिन, द्रविड और लक्ष्मण आई सी सी रैंकिंग में पीछे

दुबई, ०९ जनवरी (यू एन आई) आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ दूसरे टेस्ट में भी हिंदूस्तान की शिकस्त समुंद्र पार मुक़ाबलों में इस की ना सिर्फ लगातार छटवें नाकामी है बल्कि उन नाकामियों के सबब हिंदूस्तान के मुख़्तलिफ़ खिलाड़ियों की आई सी सी रैंकिंग्स भी बुरी तरह मुतास्सिर हुई है ।

बिलख़सूस 3 सरकरदा बैटस्मैन सचिन तेंदुलकर , राहुल डरावीड और वे वे ऐस लक्ष्मण के इन्फ़िरादी रैंकिंगस बुरी तरह मुतास्सिर हुए हैं । बैटिंग मास्टर सचिन ते‍दुलकर आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ खेले गए दो मैचों में अपनी 100 वीं टेस्ट सैंचरी नहीं बना सके जिस का बेचैनी से इंतिज़ार किया जा रहा है । इस दौरान उन की रैंकिंग चौथे मुक़ाम से घट कर छटवें मुक़ाम पर पहूंच गई है ।

इस तरह द्रविड चार पायदानों से गिरते हुए पंद्रहवीं मुक़ाम पर पहूंच गए हैं जब कि लक्ष्मण 17 वीं मुक़ाम से उतरते हुए 18 वें मुक़ाम पर पहूंच गए हैं । ओपनर वीरेंद्र सहवाग का मुज़ाहरा भी हालिया अर्सा के दौरान बेहतर नहीं रहा है जिस के नतीजा में वो टाप 20 से ख़ारिज होकर 22 वीं मुक़ाम पर पहूंच गए हैं क़ब्लअज़ीं वो 18 वीं मुक़ाम पर थे ।

इस के बरख़िलाफ़ आस्ट्रेलिया के कप्तान माईकल क्लार्क हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ सिडनी क्रिकेट ग्राउंड पर खेले गए दूसरे टेस्ट मैच में शानदार टरीबल सैंचरी बनाते हुए 15 माह के दौरान आई सी सी प्लेयर्स रैंकिंग की टाप 10 फ़हरिस्त में पहली बार शामिल हुए हैं । अक्टूबर 2010 -ए-के दौरान मोहाली में हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ खेले गए एक टेस्ट मैच में माईकल क्लार्क ने बेहतरीन खेल का मुज़ाहरा किया था जिस के सबब वो आई सी सी के रैंकिंग के एतबार से आठवीं मुक़ाम पर पहूंच चुके थे ।

आस्ट्रेलिया के करिश्माती कैप्टन क्लार्क अपनी कामयाबीयों का सिलसिला जारी रखते हुए ख़ुद अपने ही मुल्क के सब से आला तरीन दर्जा पर फ़ाइज़ माईकल हिस्सी को भी पीछे छोड़ दिया और हिस्सी अब बारहवीं मुक़ाम पर पहूंच गए हैं । साबिक़ कप्तान रिकी पाउंटिंग जिन्हों ने सिडनी क्रिकेट ग्राउंड पर खेले गए टेस्ट मैच में नाक़ाबिल-ए-तसख़ीर सैंचरी बनाई थी ।

अपनी अपोज़ीशन को बेहतर बनाते हुए 23 वें मुक़ाम पर आचुके हैं । इलावा अज़ीं जुनूबी अफ़्रीक़ा के जैक कैलिस और उन के साथ ही ए बी डीवीलीरस और अलवीरो पीटरसन ने भी अपनी रैंकिंग को बेहतर बनालिया है । जहां तक श्रीलंका का ताल्लुक़ है सिर्फ एक बैटस्मैन थिलन समरावीरा ने अपनी रैंकिंग को बेहतर बनाया है ।

टेस्ट बौलरों के लिए आई सी सी रैंकिंग में आस्ट्रेलिया के पेसर बैन हेलफेन हास अपने मुतास्सिर कुन फ़ार्म को बह दस्तूर जारी रखे हुए हैं और अपने कैरियर में पहली बार टाप 20 की फ़हरिस्त में जगह बना चुके हैं । हीलफ़ीन हास जिन के शानदार मुज़ाहिरों में 3/51 और 5/106 शामिल है , 11 दर्जों के ऊपर छलांग लगाते हुए 11 वें मुक़ाम पर क़बज़ा करलिया है ।

तुस्मानीया से ताल्लुक़ रखने वाले 28 साला हीलफ़ीन हास अब आई सी सी रैंकिंग में दसवीं मुक़ाम पर मौजूद न्यूज़ीलैंड के डेनियल वेटोरी से दो रेटिंग प्वाईंट से पीछे हैं । जुनूबी अफ़्रीक़ा के वर्णन पीलीनडर ने 7 दर्जों को छलांगते हुए अपने कैरियर में अब तक की बेहतरीन रैंकिंग हासिल करते हुए 21 वें मुक़ाम पर पहूंच गए हैं ।

उन्हों ने हाल ही में खेले गए एक मैच में 100 रन देते हुए 6 विकेटस हासिल किया था।