सड़क हादिसात में तीन अफ़राद हलाक

हैदराबाद 16अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) : शहर-ओ-नवाही इलाक़ों में पेश आए सड़क हादिसात में तीन अफ़राद बिशमोल एक ख़ातून-ओ-कमसिन हलाक और दीगर ज़ख़मी हो गए । छतरी नाका हदूद में पेश आए ख़ौफ़नाक सड़क हादिसा में एक कमसिन तालिब-ए-इल्म डी सी ऐम गाड़ी की ज़द में आकर हलाक हो गया ।

मुक़ाम हादिसा पर दिलख़राश मुनाज़िर को देख कर मुक़ामी अवाम ब्रहम हो गए । बताया जाता है कि 10 साला मुहम्मद अबदुर्रहमान जो नसीब नगर के साकन मुहम्मद अबदुल अज़ीज़ का बेटा था चौथी जमात में ज़ेर-ए-तालीम था वो आज नसीब नगर से स्कूल जा रहा था कि शेवा जी नगर के इलाक़ा में ये हादिसा पेश आया ।

एक तेज़ रफ़्तार डी सी ऐम ने अबदुर्रहमान को रौंद दिया । संतोष नगर पुलिस के मुताबिक़ रहमत अलनिसा-ए-बेगम जो हाफ़िज़ बाबा नगर के साकन मुहम्मद मुईन उद्दीन की बीवी थी कल मियां बीवी मोटर सैक़ल पर जा रहे थे कि रखशापूरम के इलाक़ा में हादिसा पेश आया ।

एक हरियाणा पासिंग की लारी ने उन की मोटर सैक़ल को टक्कर दे दी जिस के सबब दोनों शदीद ज़ख़मी हो गए और रहमत अलनिसा-ए-बेगम ईलाज के दौरान फ़ौत हो गई ।

जब कि मुईन उद्दीन शदीद ज़ख़मी बताए गए हैं । बताया जाता है कि इस लारी ने उन्हें टक्कर देने के बाद चंदरायन गट्टा के इलाक़ा में एक कार कूटकर दे दी जिस के सबब तीन अफ़राद बिशमोल दो ख़वातीन शदीद ज़ख़मी हो गए ।

उप्पल पुलिस के मुताबिक़ 64 साला वेरिया जो इन ऐस वे का रिटायर्ड मुलाज़िम था उप्पल में रहता था वो 7 अप्रैल के दिन मोटर सैक़ल पर जा रहा था कि हादिसा पेश आया ।

और शदीद ज़ख़मी हालत में वेरिया कल रात फ़ौत हो गया । पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज कर लिए हैं और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है ।।