सफ़ीर के इख़राज के लिए ईरान के फ़ैसला पर बर्तानिया का इज़हार-ए-अफ़सोस

लंदन । 29 नवंबर (राइटर्स) योरोपी यूनीयन के सफ़ीरों ने बर्तानिया के साथ अपनेताल्लुक़ात की सतह को कम करने केलिए ईरान के फ़ैसला पर ग़ौर-ओ-ख़ौज़ के लिए तहरान में अपना इजलास तलब किया है। ईरान ने बर्तानवी सफ़ीर कुमलक से वापिस भेज देने का फ़ैसला भी किया है। बर्तानवी वज़ीर-ए-आज़म डेविड कैमरोन के तर्जुमान ने लंदन में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि हमारे सफ़ीर के इख़राज के फ़ैसला पर हमें सख़्त अफ़सोस है।

तर्जुमान ने मज़ीद कहा कि ईरान के इस फ़ैसला पर अपने जवाब के बारे में हम ग़ौर करेंगी, लेकिन इस से पहले तहरान में योरोपी यूनीयन के सफ़ीरों काइजलास तलब किया गया है, जिस में यूनीयन की जानिब से मुशतर्का फ़ैसले पर ग़ौरकिया जाएगा। बादअज़ां आइन्दा जुमेरात को योरोपी यूनीयन की अमोरख़ारजा कौंसल में इस मसला पर मज़ीद तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा।

वाज़िह रहे कि बर्तानिया की जानिब सेगुज़शता हफ़्ता ईरान के मुतनाज़ा न्यूक्लीयर प्रोग्राम को रोकने केलिए सख़्त तरीन पाबंदीयांआइद की गई थीं, जिस के जवाब में ईरान ने ये क़दम उठाया है। ईरानी पार्लीमैंट (मजलिस) ने एक क़रारदाद मंज़ूर करते हुए अपने न्यूक्लीयर प्रोग्राम के ख़िलाफ़ बर्तानवी पाबंदीयों पर सख़्त ब्रहमी का इज़हार किया था और बर्तानिया के ख़िलाफ़ जवाबी इक़दामात करने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया था, जिस के मुताबिक़ ईरान ने बर्तानवी सफ़ीर को वापस भेज देने का फ़ैसला किया है।