सय्यद इबराहीम कांग्रेस में शामिल टी आर एस पर तन्क़ीद

टी आर एस से मुस्ताफ़ी सय्यद इबराहीम अपने सैंकड़ों हामीयों के साथ गांधी भवन पहोचकर सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस पोंनाला लक्ष्मीया से मुलाक़ात करके कांग्रेस में शमूलीयत इख़तियार करली।

पी लक्ष्मीया ने उन्हें कांग्रेस का खंडवा उड़ा कर पार्टी में शामिल किया। साबिक़ डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोधर राज नरसिम्हा साबिक़ वज़ीर मुहम्मद अली शब्बीर और स्टोन सदर नशीन मुहम्मद मक़सूद अहमद , सेक्रेटरीज़ प्रदेश कांग्रेस कमेटी ज़फ़र जावेद , एस के अफ़ज़ल उद्दीन के अलावा दूसरे मौजूद थे।

साबिक़ डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोधर राज नरसिम्हा ने कहा कि हम कांग्रेस में सय्यद इबराहीम का ख़ैर मुक़द्दम करते हैं। टी आर एस के लिए बरसों ख़िदमात अंजाम देने वाले मुस्लिम क़ाइद की सरबराह टी आर एस ने तौहीन की है।

उन्होंने के चन्द्र शेखर राव‌ को धोका बाज़ और मुफ़ाद परस्त क़रार दे कर कहा कि टी आर एस के लिए नया उम्मीदवार मिलते ही सय्यद इबराहीम को नज़रअंदाज कर दिया गया है।

इस से अंदाज़ा होता है कि टी आर एस के पास अक़लियतों खास्कर मुसलमानों की क्या एहमीयत है। मुआविन सदर नशीन कांग्रेस तशहीरी कमेटी मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि तेलंगाना की तहरीक में मुस्लिम क़ाइद को डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर और दलित क़ाइद को चीफ़ मिनिस्टर बनाने वाले सदर टी आर एस के चन्द्र शेखर राव‌ ने सय्यद इबराहीम को टिकट से महरूम कर दिया है।

वो क्या भला किसी मुस्लिम क़ाइद को डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर बनाएंगे। मुसलमानों की तरफ से टिकट तलब करने पर उन्हें 5 साल तक इंतेज़ार करने का मश्वरा दे रहे हैं। टी आर एस एक ख़ानदानी पार्टी है जिस से समाजी इंसाफ़ की तवक़्क़ो रखना फ़ुज़ूल है