सरकारी इदारों की तक़सीम पर तेलंगाना और आंध्र प्रदेश में नया तनाज़ा

मुत्तहदा आंध्र प्रदेश की तक़सीम के बाद अगरचे मुख़्तलिफ़ मुआमलात में दोनों रियासतों के दरमयान तनाज़आत पैदा हुए हैं लेकिन सरकारी इदारों की तक़सीम के मसले पर तेलंगाना और आंध्र प्रदेश के दरमयान नया तनाज़ा खड़ा होगया है।

हुकूमत आंध्र प्रदेश ने तेलंगाना हुकूमत पर यकतरफ़ा फ़ैसलों का इल्ज़ाम आइद करते हुए गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से शिकायत की है। चीफ़ सेक्रेटरी आंध्र प्रदेश आई वाई आर कृष्णा राव‌ ने गवर्नर को एक मकतूब रवाना करते हुए शिकायत की के तेलंगाना हुकूमत कार्पोरेशनों और बोर्डस की तक़सीम की सिलसिले में यकतरफ़ा फ़ैसले कर रही है हालाँकि क़वाइद के मुताबिक़ इसे आंध्र प्रदेश हुकूमत से मुशावरत करनी चाहीए।

आंध्र प्रदेश हुकूमत की शिकायत हैके तेलंगाना हुकूमत इक़तिदार का बेजा इस्तेमाल करते हुए क़ानून और दस्तूर की ख़िलाफ़वरज़ी कर रही है, जिस पर आंध्र प्रदेश हुकूमत को सख़्त एतेराज़ है। चीफ़ सेक्रेटरी ने अपनी शिकायत में कहा कि तेलंगाना हुकूमत के यकतरफ़ा फ़ैसलों से आंध्र प्रदेश के लिए मुश्किलात पैदा होरही हैं। आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद बिल 2014 के शेडूल 10 में शामिल कारपोरेशन और इदारों की तक़सीम के सिलसिले में क़वाइद मुक़र्रर किए गए लेकिन तेलंगाना हुकूमत आंध्र प्रदेश से मुशावरत के बगै़र ही कार्पोरेशनों और इदारों के नाम तबदील कर रही है।

अक़लियती कमीशन और हज कमेटी के सिलसिले में भी तेलंगाना हुकूमत ने अहकामात जारी किए। हज कमेटी की यकतरफ़ा तक़सीम पर एतेराज़ करते हुए हुकूमत आंध्र प्रदेश ने तेलंगाना हुकूमत को मकतूब रवाना किया लेकिन इस का अभी तक कोई जवाब नहीं दिया गया। गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन ने दोनों रियासतों में तनाज़आत की यकसूई के सिलसिले में हाल ही में दोनों चीफ़ मिनिस्टर्स के साथ मीटिंग मुनाक़िद किया था और उन्हें मुतनाज़ा मसाइल की ख़ुशगवार तौर पर बाहमी अंदाज़ में यकसूई का मश्वरा दिया था।