सरबजीत सिंह के बेहतरीन ईलाज का बी जे पी का मुतालिबा

नई दिल्ली 30 अप्रैल ( पी टी आई ) बी जे पी ने मर्कज़ी हुकूमत से मांग‌ किया कि सरबजीत सिंह को जिसे पाकिस्तानी अदालत ने मौत की सज़ा-ए-सुनाई है और जो पाकिस्तान की जेल में क़ैद है लेकिन फ़िलहाल लाहौर के हस्पताल में बे रहमाना हमले के बाद बेहोशी की हालत में ज़ेर-ए-इलाज है , बेहतरीन ईलाज की सहूलतें फ़राहम की जाएं।

बी जे पी के तर्जुमान रवी शंकर प्रसाद ने पार्लियामेंट के बाहर प्रैस कान्फ़्रैंस में कहा कि सरबजीत पर जेल के अंदर पूरी बरबरीयत के साथ हमला किया गया । हकूमत-ए-हिन्द को चाहीए कि पाकिस्तानी ओहदेदारों पर दबाव‌ डाले कि उसकी मियारी सेहत‌ का इंतेज़ाम किया जाये ।

अजमल क़साब और अफ़ज़ल गुरु को फांसी पर लटकाने के बाद ये बेहद ज़रूरी है । उन्होंने हकूमत-ए-हिन्द पर इल्ज़ाम आइद किया कि इस ने ऐसा नहीं किया । हुकूमत ये दावे कैसे करसकती है कि सरबजीत का बेहतरीन ईलाज होरहा है जबकि पाकिस्तान में ऐसी सहूलत मौजूद ही नहीं है ।

मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत बराए उमूर दाख़िला आर पी एन सिंह ने आज कहा कि हिन्दुस्तान सज़ाए मौत याफ़ता मुजरिम सरबजीत सिंह को जो लाहौर के हास्पताल में बेहोशी की हालत में ज़ेर-ए-इलाज है भरपूर तिब्बी इमदाद फ़राहम करने केलिए तैय्यार है ।

उन्होंने कहा कि ये हमारी कोशिश है और जो कुछ भी हमारे हाथ में है हम सरबजीत सिंह को बेहतरीन तिब्बी इमदाद फ़राहम करने केलिए करेंगे चाहे ऐसा पाकिस्तानी डाक्टर करें या बैरूनी ममालिक के तिब्बी माहिरीन। उन्होंने कहा कि हम भी भरपूर तिब्बी इमदाद फ़राहम करने केलिए तैय्यार हैं ।

ऐवान पार्लियामेंट‌ के बाहर प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा कि हम इस सिलसिले में सिफ़ारती ज़राए से बातचीत कररहे हैं । उन्होंने कहा कि हमारी अव्वलीन तर्जीह सरबजीत सिंह की सेहतयाबी है और हमारी कोशिश है कि इसका जो भी ईलाज ज़रूरी हो फ़राहम किया जाये ताकि उसकी सेहत और हिफ़ाज़त यक़ीनी बनाई जा सके ।