साबिक़ फ़ौजियों के क्वार्टर्स की मुंतक़ली के लिए इज़ाफ़ी लिंक दस्ताविज़ात के इदख़ाल की सहूलत

रुकन कन्वीनर डिस्ट्रिक्ट लेवल रेगोलराइज़ेशन कमेटी हैदराबाद ने बताया कि साबिक़ फ़ौजियों के क्वार्टर्स बंजारा दरवाज़ा गोलकुंडा मंडल बियान्ड लायंस नामपली मंडल मुहम्मदी लायंस शेखपेट मंडल और मानसा हुब्ब लायंस आसिफ़नगर मंडल के अलावा ए सी गारडज़ आसिफ़नगर मंडल में तक़रीबा 400 मुआमलात साबिक़ फ़ौजी क्वार्टर्स के हैदराबाद कलक्ट्रेट में ज़ेर इलतिवा हैं क्यूंकि हुकूमत ने ये वज़ाहत नहीं की थी कि कुछ इज़ाफ़ी लिंक दस्ताविज़ात को कभी कुबूल किया जा सकता है यह नहीं।

ताहम हुकूमत ने एक ताज़ा जी ओ जारी किया है जिस में कहा गया हैके मज़ीद कुछ इज़ाफ़ी लिंक दस्ताविज़ात भी दाख़िल किए जा सकते हैं ताहम ये दरख़ास्त गुज़ार के नाम पर 31 दिसम्बर 2003 से पहले के होने चाहिऐं।

इन में स्टेट ऑफीसर के जारी करदा किराया के रसाइद फ़हरिस्त राय दहिंदगान यह इलेक्टोरल कार्ड कॉलेज का तालीमी अदहर के जारी करदा तालीमी अस्ना दात पासपोर्ट और बैंक पास बुक भी शामिल हैं।

इन दस्ताविज़ात के ज़रीये दर्ज बाला क्वार्टर्स पर हक़ के मुआमले में ग़ौर किया जा सकता है। इन अहकाम की रोशनी में जिन दरख़ास्त गुज़ारों की दरख़्वास्तें साबिक़ फ़ौजी क्वार्टर्स की मुंतक़ली हुक़ूक़ के ताल्लुक़ से कलक्ट्रेट में ज़ेर इलतिवा हैं उनसे ख़ाहिश की गई हैके कलक्ट्रेट पर 2 सितंबर ता 5 सितंबर 2013 सुबह 10.30 बजे से शाम 5 बजे के दरमियान रुजू हूँ। उन से ख़ाहिश की गई हैके वो दर्ज बाला पाँच इज़ाफ़ी लिंक दस्ताविज़ात 5 सितंबर से पहले कलक्ट्रेट में पेश करें।