साल नौ का जश्न मानंद ( फीका) पड़ गया एहतिजाजी मुज़ाहिरे जारी

नई दिल्ली, 01 जनवरी:(एजेंसीज़)इजतिमाई इस्मत रेज़ि की शिकार तालिबा की इंतिहाई राज़दारी के साथ आख़िरी रसूमात अंजाम देने के दूसरे दिन भी इस वाक़िया की गूंज मुल्क भर में सुनाई दी। सयासी जमातों क़ाइदीन से लेकर अवामुन्नास ने साल नौ का जश्न मनाने से अमलन गुरेज़ किया और एहतिजाज का सिलसिला आज भी जारी रहा ।

सदर जमहूरीया परनब मुखर्जी, सदर कांग्रेस सोनीया गांधी, दिफ़ाई इदारों के इलावा कई तंज़ीमों ने साल नौ तक़ारीब ना मनाने का फ़ैसला किया । यही नहीं बल्कि इजतिमाई इस्मत रेज़ि का शिकार लड़की की मौत का ग़म इस क़दर छाया हुआ था कि मुजरिमीन को सख़्त से सख़्त सज़ा देने का मुतालिबा शिद्दत इख़तियार कर गया है ।

बी जे पी ने आज अपना मौक़िफ़ मज़ीद सख़्त करते हुए इस्मत रेज़ि का इर्तिकाब करने वालों को नामर्द बनाने की ताईद की । प्रेस कलब आफ़ इंडिया दिल्ली जिमखाना और कई फाईव स्टार होटल्स ने साल नौ की तक़ारीब मंसूख़ कर दी । जंतर मंतर पर आज भी एहतिजाजी मुज़ाहिरा किया गया और यहां एक आरिज़ी यादगार बनाई गई है ।

ये वाक़िया मंज़रे आम पर आने के बाद से जंतर मंतर एहतिजाज की अलामत बन गया है । दिल्ली में शदीद सर्दी की परवाह किए बगै़र अवाम ने यहां एहतिजाज में ना सिर्फ़ हिस्सा लिया बल्कि हुकूमत के ख़िलाफ़ नारे भी लगाए और मुजरिमीन को इबरतनाक सज़ा देने का मुतालिबा भी किया ।

पार्लीमेंट में कुल मज़ाहिब दुआएं इजतिमा मुनाक़िद किया गया था । लोक सभा स्पीकर मीरा कुमार ने इस इजतिमा में शिरकत की और तालिबा को भरपूर खिराज ए अक़ीदत पेश किया । इस दौरान दिल्ली पुलिस ने दो अंग्रेज़ी रोज़नामों के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज कर लिया जिन्होंने ऐसा मवाद शाय किया है जिसके ज़रीया 23 साला इस्मत रेज़ि की शिकार लड़की की शनाख़्त ज़ाहिर होती है ।

ज़राए ने बताया कि मुताल्लिक़ा अख़बारात के एडीटर पब्लिशर प्रिंटर करसपांडेंट और फोटोग्राफर्स के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज किया गया ।