साल नौ के मौके पर टैंक बंड और फ़्लाई ओवर्स के रास्ते बंद

हैदराबाद। 31 दिसमबर: साल नौ के मौके पर कमिशनर पुलिस हैदराबाद ने ट्रैफ़िक से मुताल्लिक़ इक़दामात करते हुए आज एक अल्लामीया जारी किया जिस के तहत 31 दिसमबर की शब शहर के तमाम फ़्लाई ओवर्स मुकम्मल तौर पर बंद कर दिए जाऐंगे ।

इसी तरह ट्रैफ़िक पुलिस साल नौ के मौके पर रात देर गए मनचले नौजवानों की आवारगी तेज़ रफ़्तार गाड़ी चलाने ख़तरनाक करतब दिखाते हुए सड़कों पर एक ही मोटर सैक़ल पर तीन अफ़राद सवार होने और हालत ए नशे में गाड़ी चलाने वालों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी ।

कमिशनर पुलिस ने बताया कि साल नौ के मौके पर हुसैन सागर के अतराफ़ तमाम अहम रास्ते बंद कर दिए जाऐंगे । वि वि मुजस्समा निकलीस रोड और एन टी आर मार्ग से आने वाली ट्रैफ़िक को ख़ैरीयत आबाद और राज भवन की सिम्त मोड़ दिया जाएगा । इसी तरह बी आर के भवन से एन टी आर मार्ग जाने वाली ट्रैफ़िक के रुख़ को इक़बाल मीनार लक्कड़ी का पुल और एवधया जंक्शन के सिम्त मोड़ दिया जाएगा ।

इसी तरह लिबर्टी जंक्शन से सिकंदराबाद जाने वाली ट्रैफ़िक को जी एच एमसी बी आर के भवन तेलगु तली और रावनदरा भारती और एवधया जंक्शन की समेत मोड़ दिया जाएगा । खैरताबाद मार्किट से आने वाली ट्रैफ़िक का रुख़ खैरताबाद मीर उनकीज़ मोड़ दिया जाएगा ।