सेहत मंद समाज के लिए हर शहरी ज़िम्मेदार

डी एस पी बोधन राम कुमार ने बोधन पुलिस स्टेशन में फ़ैमिली कौंसलिंग सेंटर का रस्म इफ़्तेताह अंजाम दिया। इस मौके पर राम कुमार ने मुख़ातिब करते हुए कहा कि सेहत मंद समाज की तैयारी के लिए हर एक शहरी को अपनी समाजी ज़िम्मेदारी निभाना होगा।

उन्होंने कहा कि वुकला डॉक्टर्स-ओ-दुसरे मुअज़्ज़िज़ पेशों से वाबस्ता शहरी समाज से बुराईयों के ख़ातमा के लिए रोज़ाना या कम अज़ कम हफ़्ते में एक रोज़ रज़ाकाराना तौर पर अवामी फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए दो घंटे मुख़तस करना चाहीए। राम कुमार ने कहा कि अक्सर मियां बीवी के दरमियान फ़ासले सिर्फ़ इस लिए होते हैंके वो एक दूसरे के मिज़ाज से हम आहंग होने में कोताही बरते हैं जिस की वजह से ज़न-ओ-शौहर पर या दोनों में से एक नफ़सियाती मर्ज़ में मुबतला होजाते हैं।

ताख़ीर से ज़ाहिर होने वाली ये नफ़सियाती रोग ख़ुशगवार ज़िंदगीयों में दरारे पैदा करदेता है। राम कुमार ने कहा कि समाज में फैलने वाले नफ़सियाती मर्ज़ का ईलाज आपसी तबादला-ए-ख़्याल और मुअज़्ज़िज़ शहरीयों के तआवुन से होसकता है। मियां बीवी के दरमयान होने वाले झगरों को निचली सतह पर सुलझाने फ़ैमिली कौंसलिंग का क़ियाम अमल में लाया गया। क़ब्लअज़ीं लाईन जमील साइबर ने अपने ख़िताब में कहा कि मियां बीवी एक दूसरे की छोटी छोटी ग़लतीयों को नजरअंदाज़ करदेना चाहीए क़ुदरत ने मर्द-ओ-ख़वातीन में ख़ामीयों के साथ खूबियां भी दी है।