स्वच्छ भारत के लिए मुख़तस करने पासवान की ख़ाहिश

स्वच्छ भारत मिशन (साफ़ सुथरा हिन्दुस्तान मुहिम) के तहत आग़ाज़ करते हुए मर्कज़ी वज़ीर बराए अग़्ज़िया राम विलास पासवान ने आज हुकूमत ज़ेर-ए‍-इंतेज़ाम फ़ूड कारपोरेशन आफ़ इंडिया के अरकान अमला से अपील की कि वो हर साल 100 घंटे शहरों और कस्बों को साफ़ सुथरा बनाने के लिए मुख़तस करें।

पासवान ने एफ सी आई के हेडक्वार्टर्स के बाहर के इलाक़े को झाड़ू दे कर साफ़ किया और कहा कि हिन्दुस्तान में तरक़्क़ी याफ़ता ममालिक के बरअक्स जारोब कशों की कोई इज़्ज़त नहीं है। इस ज़हनियत को तबदील करना ज़रूरी है। उन्होंने कहा कि सफ़ाई की ये मुहिम सिर्फ़ अलामती नहीं है जबकि वज़ीर-ए-आज़म और काबीनी वुज़रा इलाक़े को साफ़ सुथरा करने के लिए झाड़ू उठा लें तो उसे अलामती नहीं कहा जा सकता।

हुकूमत का मक़सद उसको एक अवामी मुहिम बना देना है। उन्होंने एफ सी आई के 36 हज़ार से ज़्यादा मुलाज़मीन से तवक़्क़ो ज़ाहिर की कि वो हर साल उनके शहरों और कस्बों को साफ़ सुथरा बनाएंगे। उन्होंने कहा कि इस किस्म की मुहिम्मात से मेहनत का वक़ार भी उजागर होता है। उन्होंने जारोब कशों का एहतिराम करने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया और कहा कि तरक़्क़ी याफ़ता ममालिक में जारोब कश को भी मुसावी बाइहतराम मुक़ाम हासिल है, जबकि हिस्तान में ऐसा नहीं है।