हनीमून से वापसी के बाद नई नवेली दुल्हन की मुश्तबा मौत

सोमाजीगुड़ा के एक रिहायशी अपार्टमेंट में वाक़्ये वीमेन हॉस्टल में ख़ातून चार्टर्ड अकाउंटेंट की मुश्तबा हालत में मौत वाक़्ये होगई।

पंजागुट्टा पुलिस के बमूजब 27 साला अनौशा मुतवत्तिन मग़रिबी गोदावरी जो पेशे से चार्टर्ड अकाउंटेंट है, साल 2014 में जुबली हिलस में वाक़्ये थर्मल पावर टेक्नो इंडिया प्राईवेट लिमिटेड कंपनी में सीनीयर एग्जीक्यूटिव अकाउंटेंट की हैसियत से मुलाज़मत हासिल की थी। 8 मार्च को अनौशा की शादी राजमुंदरी से ताल्लुक़ रखने वाले सॉफ्टवेर इंजीनियर अर्जुन से हुई थी और शादी के बाद वो अपनी कंपनी वाक़्ये बंग्लूरू वापिस चला गया जबकि अनौशा वीमेन हॉस्टल वाक़्ये सोनालीका अपार्टमेंट सोमाजीगुड़ा में रिहायश पज़ीर थी। कल रात वो मुशीराबाद में रहने वाले अपने रिश्तेदारों के मकान से हॉस्टल जराही थी और अपने कमरे में महव ख़ाब होगई। अनौशा की साथी हर्शीता जो शिर्डी गई हुई थी, सुबह वापिस लौटने पर अपनी सहेली की लाश मुश्तबा हालत में पाई। पंजागुट्टा पुलिस ने इस सिलसिले में एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और तहक़ीक़ात जारी हैं। पंजागुट्टा डिवीज़न के ए सी पी वेंकटेश्वर लो ने कहा कि अनौशा 23 मार्च को हनीमून से वापिस हुई थी।

उन्होंने कहा कि वो कल रात दो मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर ग़िज़ा इस्तेमाल की थी और अपार्टमेंट पहुंच कर दूद पीने के बाद महोख़वाब होगई थी। सुबह में उसकी एक साथी ने उस को मुर्दा पाया मौत की वजह का इलम नहीं होसका है लेकिन शुबा हैके समेत ग़िज़ा के सबब वो फ़ौत होगई है या ख़ुदकुशी की होगी। क़लब पर हमले के सबब मौत का शुबा भी होसकता है लेकिन पोस्टमार्टम रिपोर्ट के बाद ही क़तई इलम होगा।