हरियाणा में मस्जिद पर हमलों की मुज़म्मत : मुफ़्ती मुकर्रम

फ़तह पूरी मस्जिद दिल्ली के शाही इमाम मुफ़्ती मुहम्मद मुकर्रम अहमद ने हरियाणा की कांग्रेस हुकूमत की शदीद मुज़म्मत करते हुए कहा कि पिछले तीन दिनों में दो मस्जिदों पर हमले किए गए,तोड़ फोड़ की गई ,क़ुरआन-ए-करीम की बेहुर्मती की गई और मुस्लमानों को निशाना बनाया गया।

गुड़ गावं सैक्टर 97 में नवरंग पर की जामि मस्जिद पर हमला और देहात मऊ के सैक्टर 92 में मस्जिद में तोड़ फोड़ की। ख़बरों से कांग्रेस हुकूमत की कारकर्दगी खराब‌ होगई है। मुबय्यना तौर पर इलाक़ाई फ़िर्कापरस्त अनासिर ने जिन का ताल्लुक़ बी जे पी से है मस्जिदों पर हमले किए गए और इस इलाके में ख़ौफ़ और दहश‌त फैला रहे हैं इस केलिए उनके एक साथी के साथ होने वाली वारदात का बहाना बनाया गया है।

ईद-उल-फ़ित्र के मौके पर‌ हरियाणा के पालम विहार के क़रीब ईदगाह में तोड़ फोड़ की ख़बरें रोज़नामों में छप‌ चुकी है लेकिन रियास्ती हुकूमत ने मस्जिद और मुस्लमानों के तहफ़्फ़ुज़ में मुस्तइद्दी(कारवाई) का मुज़ाहरा नहीं किया ,उसे गिरफ़्तार नहीं किए गए और ना मस्जिदों की मुरम्मत करवाई गई।

कांग्रेस की रिवायत के मुताबिक़ सिर्फ़ मुस्लमानों से ज़बानी हमदर्दी ज़ाहिर की गई। शाही इमाम ने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और सदर नशीन यू पी ए सोनिया गांधी के इलावा चीफ़ मिनिस्टर हरियाणा से पर ज़ोर मांग‌ किया कि फ़िर्क़ा परस्तों पर क़ाबू पाया जाये। मस्जिदों और मुस्लमानों की हिफ़ाज़त यक़ीनी बनाई जाये। न्यूयार्क में मस्जिदों को दहश‌तगर्द के अड्डों का नाम देने पर एहतिजाज करते हुए शाही इमाम ने कहा कि ये इस्लाम की तौहीन है।