हिंदुस्तान का फाईनल में आज जुनूबी कोरिया से मुक़ाबला

आइन्दा साल होने वाले वर्ल्डकप में अमलन रसाई हासिल करनेवाली हिंदुस्तानी टीम का आज एशिया कप के नौवीं ऐडीशन के फाईनल में दिफ़ाई चैंपिय‌न जुनूबी कोरिया से मुक़ाबला होगा।

गुजिश्ता रोज़ हालाँकि हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ मलेशिया-ए-को शिकस्त हुई लेकिन इसके बावजूद मलेशिया-ए-और हिंदुस्तान नीदरलैंड में होने वाले वर्ल्डकप में रसाई हासिल करचुके हैं। पाकिस्तान को वर्ल्डकप में रसाई के लिए एशिया कप में कामयाबी ज़रूरी थी लेकिन जुनूबी कोरिया के ख़िलाफ़ 2-1 की हार‌ के बाद अब वो वर्ल्डकप में रसाई हासिल नहीं कर पाए गी।

हिंदुस्तानी टीम आज‌ जुनूबी कोरिया के ख़िलाफ़ एशिया कप ख़िताब के साथ वर्ल्डकप में रसाई के लिए कोशां है। हिंदुस्तान जिस ने 2 मर्तबा एशिया कप जीता है जबकि आख़िरी मर्तबा इसने 2007 -ए-में चेन्नई में टूर्नामेंट में कामयाबी हासिल की थी। हिंदुस्तान जिस ने फाईनल से पहले खेले गए अपने तमाम 4 मुक़ाबलों में शानदार खेल का मुज़ाहरा करते हुए अपनी हरीफ़ टीमों के ख़िलाफ़ 21 गोल्स‌ स्कोर किए हैं वहीं उसने अपने ख़िलाफ़ सिर्फ़ एक गोल बनाने का मौक़ा फ़राहम किया है।

दिलचस्प तौर पर हिंदुस्तानी डीफ़ैंस जिस को टूर्नामेंट में तशवीश का बाइस तसव्वुर किया जा रहा था वही डीफ़ैंस ग़ैर यक़ीनी तौर पर टूर्नामेंट में ताहाल हीरो का किरदार अदा कररहाहै।