हिंदुस्तान वर्ल्ड कप केलिए पसंदीदा टीम: इंग्लिश कोच

इंगलैंड के कोच जान बेले बी ने आज कहा है कि 6 दिसम्बर को शुरू होने वाले जूनियर हाकी वर्ल्ड कप केलिए मेज़बान हिंदुस्तान पसंदीदा टीम है।

इंग्लिश टीम के कोच ने इस बारे में इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए मज़ीद कहा कि रवां माह खेले जाने वाले जूनियर वर्ल्ड कप केलिए ख़िताब की मज़बूत दावेदार टीमों में मेज़बान हिंदुस्तान भी सर-ए-फ़हरिस्त है क्योंकि दीगर टीमों में मेज़बान टीम की ना सिर्फ़ एहमियत मौजूद हैं बल्कि इंग्लिश टीम केलिए ये सख़्त चालेंज होगा कि वो मेज़बान टीम को मात दें ।

इंग्लिश टीम के मुताल्लिक़ इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कोच जान ने कहा कि अगर हमारी टीम हिंदुस्तान जर्मनी और हॉलैंड जैसी मज़बूत टीमों को मात देने में कामयाब होती है तो फिर ख़िताब केलिए इसके इमकानात मज़ीद रोशन होजाएंगे। इंगलैंड का आज‌ यहां नेशनल स्टेडियम में हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ प्रैक्टिस मैच है जिस को इंग्लिश कोच ने एक दिलचस्प और शख्त‌ मुक़ाबला क़रार दिया है।

इंग्लिश कोच ने मज़ीद कहा कि हिंदुस्तानी टीम यक़ीनन एक बेहतर टीम है जिस के ख़िलाफ़ हम ने सुल्तान आफ़ जौहर कप में मुक़ाबला किया है जहां हमें 1-3की हार‌ बर्दाश्त करनी पड़ी और आखीर‌ में हिंदुस्तानी टीम ही चैंपिय‌न बन कर उभरी थी। जान के मुताबिक‌ मेज़बान टीम एक ताक़तवर टीम है जिस के ख़िलाफ़ टूर्नामैंट के शुरु से पहले आज‌ खेला जाने वाला मुक़ाबला इंग्लिश टीम केलिए तैयारी के लिए एक बेहतरीन मौक़ा है और हम इस में कामयाबी केलिए खाहिश‌ है।

इंग्लिश कोच ने अपनी टीम की तैयारी के बारे में तफ़सीलात बताते हुए कहा कि टीम ख़ुसूसन पनालटी को गोल में तबदील करने पर अपनी तवज्जो मर्कूज़ करचुकी है ताकि गोल बनाने की सलाहियतों में इज़ाफ़ा किया जा सके।