हुकूमत अक़लियतों की तालीमी-ओ-मआशी तरक़्क़ी के लिए संजीदा

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने कहा कि उनकी हुकूमत अक़लियतों की तालीमी-ओ-मआशी तरक़्क़ी के सिलसिले में संजीदा है। चुनाव में अक़लियतों से जो वादे किए गए थे इस के अलावा कई नई स्कीमात का आग़ाज़ किया गया। चीफ़ मिनिस्टर ने कांग्रेस के साबिक़ एम एलसी सुलतान अहमद और उनके फ़र्ज़ंद मुहम्मद ज़ुल्फ़क़ार अहमद सदर नशीन एग्रीकल्चरल मार्किट कमेटी का पार्टी में ख़ैर मुक़द्दम किया।

उन्होंने कहा कि पार्टी में अक़लियतों से मुनासिब इंसाफ़ किया जाएगा। सुलतान अहमद और उनके फ़र्ज़ंद ने कैंप ऑफ़िस में चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात की और टी आर एस में शमूलीयत इख़तियार करली। चीफ़ मिनिस्टर ने उनकी शमूलीयत का ख़ैर मुक़द्दम किया और कहा कि टी आर एस में ख़िदमत का जज़बा रखने वाले क़ाइदीन की ज़रूरत है।

सुलतान अहमद की अवामी ख़िदमात का ज़िक्र करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि वो तवील अर्सा से उन से वाक़िफ़ हैं और सुलतान अहमद ने कभी भी ओहदे की परवाह किए बगै़र अवाम की ख़िदमत को तर्जीह दी। उन्होंने उम्मीद ज़ाहिर की के सुलतान अहमद और उन के फ़र्ज़ंद ज़ुल्फ़क़ार अहमद की टी आर एस में शमूलीयत से ना सिर्फ़ आदिलाबाद बल्कि दुसरे इलाक़ों में टी आर एस मुस्तहकम होगी और अक़लियतें टी आर एस के क़रीब होंगी। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने सुलतान अहमद की पार्टी में शमूलीयत का ख़ैर मुक़द्दम किया और नेक तमन्नाओं का इज़हार किया। सुलतान अहमद का ताल्लुक़ आदिलाबाद से है और उन का शुमार कांग्रेस के सीनीयर क़ाइदीन में होता है। वो क़ानूनसाज़ कौंसिल की रुकनीयत के अलावा पार्टी में कई अहम ओहदों पर फ़ाइज़ होचुके हैं। उनकी टी आर एस में शमूलीयत के मौक़ा पर आदिलाबाद से ताल्लुक़ रखने वाले रियासती वुज़रा एन इंदिरा किरण रेड्डी जोगू रामना के अलावा अरकाने असेंबली एन ओडीलो के लक्ष्मी मनोहर रेड्डी विट्ठल रेड्डी और आमिर शकील मौजूद थे।ज़िला से ताल्लुक़ रखने वाले क़ाइदीन और सुलतान अहमद के हामीयों की कसीर तादाद मौजूद थी। सुलतान अहमद ने कहा कि वो पार्टी के इस्तिहकाम और अक़लियती स्कीमात पर बेहतर अमल आवरी के लिए कोशिश करेंगे।