हुसैन सागर झील के तहफ़्फ़ुज़ पर वाक श्रीधर बाबू-ओ-दीगर का ख़िताब

हैदराबाद ३०जुलाई:रिलाइंस ब्रॉडकास्ट नैटवर्क लिमेटेड के 92.7 Big FM बह तआवुन इंडियन आर्मी के मुशतर्का ज़ेर-ए-एहतिमाम आज यहां हुसेन सागर झील के तहफ़्फ़ुज़ पर एक वाक निकाली गई जिस का इफ़्तिताह रियास्ती वज़ीर फ़ूड ऐंड सियोल स्पलाईज़ मिस्टर श्रीधर बाबू ने झंडी दिखाकर किया।

वाक का आग़ाज़ संजीव पार्क से हुआ जिस में सैंकड़ों अफ़राद बिलख़सूस अदाकारा मंजू लक्ष्मी, अदाकार, मंजू मनोज, शालीनी दोरीजा बिज़नस हैड रिलाइंस ब्रॉडकास्ट नैटवर्क लिमेटेड और बिग एफ़ ऐम आर चीज़ शेखर, जो , कृष्ण और रवी वग़ैरा ने झील के तहफ़्फ़ुज़ पर हलफ़ दिलवाया।

जिस कामक़सद अवाम में इस पर शऊर बेदार करना ही। इस मौक़ा पर सिरीधर बाबू ने ख़िताबकरते हुए कहाकि हम तमाम का फ़रीज़ा बनता है कि अपने अतराफ़-ओ-अकनाफ़ के माहौल को सरसब्ज़-ओ-शादाब रखें ताकि ख़ुशगवार आब-ओ-हुआ मयस्सर हो सकी। इस के साथ साथ साफ़ सफ़ाई पर भी तवज्जा दें जिस से मुख़्तलिफ़ अमराज़ का तदारुक किया जा सकता है जबकि मंजू मनोज ने माहौल को ख़ुशगवार बनाए रखने की अपील की। मंजू लक्ष्मी ने कहाकि हैदराबाद एक ख़ूबसूरत शहर है जिस की ख़ूबसूरती को बरक़रारर खने के लिए माहौल को पाक-ओ-साफ़ रखना ज़रूरी है।