हैदराबाद की तरक़्क़ी आसिफ़ साबह की मरहून-ए-मिन्नत

हैदराबाद ०२ अक्टूबर : ( सियासत न्यूज़ ) : सदर टी आर ऐस अक़ल्लीयती सेल मिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि अलहदा तलंगाना रियासत की तशकील के बाद हुज़ूर निज़ाम की यौम-ए-पैदाइश को सरकारी तातील का ऐलान किया जाएगा । मुस्लमानों के जो भी मसाइल हैं वो सब दूर हो जाएंगे ।

हुज़ूर निज़ाम की बरसी के मौक़ा पर सदर टी आर ऐस अक़ल्लीयती सेल महमूद अली की क़ियादत में एक वफ़द जिस में नवाब हैदर अली ख़ां , शब्बीर अहमद , ज़हूर उद्दीन , यूसुफ़ी , महमूद अली ख़ां और मुहम्मद एजाज़ के इलावा दूसरे शामिल थे । हुज़ूर निज़ाम की क़ब्र पर चादर गुल पेश की और उन की मग़फ़िरत के लिए दुआ की ।

बादअज़ां सदर टी आर ऐस अक़ल्लीयती सेल ने कहा कि हैदराबाद की आज जो भी तरक़्क़ी है वो हुज़ूर निज़ाम की मरहून-ए-मिन्नत है । हुज़ूर निज़ाम ने हैदराबाद स्टेट की तरक़्क़ी के साथ साथ अवाम की तरक़्क़ी और फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए जो भी कारनामे अंजाम दीए हैं वो नाक़ाबिल फ़रामोश हैं जिस की जितनी सताइश की जाय कम है ।

सरबराह टी अर ऐस मिस्टर के चन्द्र शेखर राॶ अलहदा तलंगाना रियासत की तशकील के लिए मुसलसल जद्द-ओ-जहद कररहे हैं बहुत जल्द तलंगाना अवाम की ख़ाहिश पूरी होगी और अलहदा तलंगाना रियासत क़ायम की जाएगी । तलंगाना रियासत की तशकील के बाद हुज़ूर निज़ाम के कारनामों और ख़िदमात को पेशे नज़र रखते हुए उन के यौम-ए-पैदाइश के मौक़ा पर सरकारी तातील का ऐलान किया जाएगा ।

मौजूदा हुकूमत ने हुज़ूर निज़ाम की जायदादों को जो अपनी तहवील में लिया है इस से उन के अरकान ख़ानदान को फ़ायदा पहूँचाने के इलावा मुस्लमानों के लिए काबिल-ए-इस्तेमाल बनाने की हर मुम्किन कोशिश की जाएगी इस के इलावा उन्हों ने बताया कि मुस्लमानों की जायदादों से मुताल्लिक़ जो भी क़ानूनी तनाज़आत चल रहे हैं इस में भी मुस्लमानों को राहत फ़राहम करने के इक़दामात किए जाऐंगे ।

मिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि तेलंगाना मार्च पुरअमन और कामयाब रहा है जो भी छोटे मोटे तशद्दुद के वाक़ियात पेश आए हैं इस के लिए पुलिस ज़िम्मेदार है हुकूमत ने तलंगाना मार्च की इजाज़त देने के बावजूद जलसा में शरीक होने वाले अवाम को मुश्तइल किया गया है ।।