हैदराबाद को कचरे से पाक बनाने का मंसूबा

शहर की आठ मुंतख़ब सड़कों पर कचरा फेंकने के ख़िलाफ़ आइद होने वाला भारी जुर्माना बहुत जल्द आप की जेबों के लिए बार-ए-गराँ बन जाएगा, और अगर आप बार बार कचरा फेंकते हुए पकड़े जाएं तो इस सूरत में जेल भी पहुंच सकते हैं।

ग्रेटर हैदराबाद मुंसिपल कारपोरेशन ( जी एच एमसी) ने कहा कि शहर की आठ मुंतख़ब सड़कों पर कचरा फेंकने को मुस्तूजिब सज़ा-ए-ओ- जुर्माना बनाने के मक़सद से बहुत जल्द एक आलामीया जारी किया जाएगा।

जी एच एमसी कमिशनर सोमेश कुमार ने कहा कि इन इलाक़ों को कचरे से पाक बनाने के एलान पर मबनी आलामीया पर 01 अगसट से नफ़ाज़ होगा और जुबली हिलस् शहर की आठ सड़कों का अहाता किया जाएगा।

उन्होंने कहा कि कचरा पैदा करने वालों की ये ज़िम्मेदारी होगी कि वो सड़कों पर कचरा फेंकने से गुरेज़ करें और कूड़ेदान में कचरा डालने को यक़ीनी बनाते हुए बलदी हुक्काम की तरफ से नाफ़िज़ किए जाने वाले तरीका-ए-कार की पाबंदी करें। जी एच एमसी इन 8 सड़कों पर कचरा जमा करने वालों के ज़रीये क्षति की निकासी के इंतेज़ामात करेगी। मुक़र्ररा इलाक़ों पर वाक्ये घरों और तिजारती इदारों, होटलों के मालकीयन के अलावा ठेलों पर मुख़्तलिफ़ अशीया फ़रोख़त करने वालों की ये ज़िम्मेदारी होगी कि वो कचरा अपने पास जमा करें और सड़कों पर फेंकने से गुरेज़ किया जाये। अगर किसी दुकान या बंडी के रूबरू कचरा पाया जाता है तो दुकान के मालिक या बंडी रां को ख़ाती मुतसव्वर किया जाएगा।

ए सोमेश कुमार ने कहा कि आलामीया के नफ़ाज़ के बाद अगर कोई शख़्स आठ मुक़र्ररा सड़कों पर कचरा फेंकता हुआ पाया जाता है तो इस के ख़िलाफ़ पहली मर्तबा 500 रुपये, दूसरी मर्तबा 1000 रुपये, तीसरी मर्तबा3000रुपयॆ, चौथी मर्तबा 5000 रुपये जुर्माना आइद किया जाएगा। पांचवें मर्तबा इस हरकत पर 10,000/- रुपये जुर्माना के अलावा फ़ौजदारी कार्रवाई करते हुए तिजारती लाईसेंस मंसूख़ किया जाएगा। उन्होंने कहा कि ख़ाती पाए जाने पर एसे अफ़राद को 10 हज़ार रुपये जुर्माना के अलावा तीन माह की सज़ाए क़ैद भी होसकती है।