ख़ित्ता में हमवार इलाक़ाई मईशत का क़ियाम ओपेक् का मक़सद:ओबामा

होनलोलो, 15 नवंबर(यू एन आई)अमरीकी सदर बारक ओबामा ने हवाई में 21रुकनी एशिया पेसेफिक रहनुमाओं के सरबराह इजलास का बाक़ायदा इफ़्तिताह करते हुए कहा कि तंज़ीम का असल मक़सद बला रोक टोक इलाक़ाई मईशत का क़ियाम है।मिस्टर ओबामा ने इतवार को एशिया पेसेफिक इकनॉमिक को ऑप्रेशन (ओपेक्) तंज़ीम के रहनुमाओं का बाक़ायदा ख़ैर मुक़द्दम करते हुए कहा कि उन्हें अभी बहुत कुछ करना हैं।

उन्हों ने कहा कि बरामद को फ़रोग़ दीनी, तिजारत बढ़ाने और रोज़गार के ज़राए पैदा करने के ज़िमन में इस वक़्त तीन अरब शहरीयों की निगाहें उन पर लगी हुई हैं।उन्हों ने कहा कि इन एहदाफ़ के हुसूल के लिए एपिक को काबिल-ए-तजदीद नौ की तवानाई पर मबनी रोज़गार के ज़राए पैदा करने और माहौलियाती तहफ़्फ़ुज़, और कारोबार को महिदूद करने के लिए ज़ाबते तर्तीब देने की ज़रूरत हैं।मिस्टर ओबामा ने इस एतिमाद का इज़हार किया कि उपयुक् के सरबराहान मज़ीद तरक़्क़ी की मनाज़िल तए करेंगी।

उन्हों ने याद दिलाया कि वो इस से क़बल भी तरक़्क़ी को फ़रोग़ दे चुके हैं। मिस्टर ओबामा ने हफ़्ते के रोज़ बड़े रकबा पर मुहीत पेसेफिक ख़ित्ते में बैन ख़ित्ता जाती पार्टनरशिप ( टी पी पी) के नाम से एक तिजारती ज़ोन क़ायम करने के सिलसिले में उपयुक् के आठ दीगर रहनुमाओं के साथ एक बुनियादी समझौता तए कर लिया हैं।

उन्हों ने चीन के सदर होजनताउ से बातचीत की। वाईट हाऊस ने बताया है कि इस मुलाक़ात में मिस्टर ओबामा ने चीन पर ज़ोर दिया कि वो करंसी की पालिसी और हुक़ूक़-ए-दानिश के तहफ़्फ़ुज़ के ज़िमन में बेहतरी लायॆ।