ज़का अशर्फ़ पाकिस्तान को नंबर वन टीम बनाने का ख़ाहां

हैदराबाद (पाकिस्तान) १० जनवरी (एजैंसीज़) पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड (पी सी बी) के चेयरमैन चौधरी ज़का-ए-अशर्फ़ ने कहा है कि मुहसिन ख़ान की सलाहीयतों से इनकार नहीं लेकिन वो काबिल और अहल कोच नहीं। बंगला देशी टीम के दौरा-ए-पाकिस्तान से यहां बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट की बहाली की राह हमवार होगी।

ज़का अशर्फ़ इन ख़्यालात का इज़हार नयाज़ स्टेडीयम की गोल्डन जुबली तक़रीब के मौक़ा पर मीडीया से बातचीत करते हुए किया। ज़का-ए-अशर्फ़ ने मज़ीद कहा कि हम क्वालीफ़ाईड कोच रखेंगे ख़ाह इस के लिए कितने ही पैसे ख़र्च क्यों ना करने पडे।

मैं पाकिस्तान टीम को नंबर वन बनाना चाहता हूँ। 2011 मैं पाकिस्तानी टीम की फ़ुतूहात के बाद आलमी सतह पर टीम की साख बेहतर हुई है और खिलाड़ियों की बैन-उल-अक़वामी दर्जा बिन्दी में भी बेहतरी आई है। उम्मीद है पाकिस्तानी टीम इंगलैंड के ख़िलाफ़ सीरीज़ में भी बेहतर कारगर दगी दिखाएगी।

कोच कोई भी हो लेकिन मक़सद पाकिस्तान क्रिकेट टीम को दुनिया की नंबर वन टीम बनाना है। चेयरमैन पी सी बी ने कहा कि दानिश कनेरिया एंटी गरीटी कमेटी से क्लीयर हो गए तो उन्हें टीम में जगह भी मिल जाएगी।

हिंदूस्तान के साथ क्रिकेट रवाबित के मुताल्लिक़ किए गए सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि हिंद पाक सीरीज़ की बहाली चाहते हैं, इस सिलसिले में सिफ़ारती सतह प्रभी कोशिशें जारी हैं, उम्मीद है जल्द दोनों ममालिक के दरमयान सीरीज़ का इनइक़ाद मुम्किन हो जाएगा।

ज़का-ए-अशर्फ़ का कहना है कि बंगला देशी माहिरीन की टीम इसी माह पाकिस्तान में सीकोरीटी इंतिज़ामात का जायज़ा लेने आएगी। अप्रैल में बंगला देश के दौरे से पाकिस्तान में बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट बहाल होगी। दीगर मौज़ूआत पर इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए ज़का अशर्फ़ ने कहा कि साबिक़ चेयरमैन एजाज़ बट के ख़िलाफ़ करप्शन के इल्ज़ामात साबित नहीं हुई, डोमेस्टिक क्रिकेट की तरक़्क़ी के लिए कोशिशें की जा रही हैं।

मुहसिन ख़ान पाकिस्तानी टीम के एक बेहतरीन खिलाड़ी थे जिन की क्रिकेट में बेहतरीन ख़िदमात हैं लेकिन वो एक कुवालीफ़ाईड कोच नहीं उस वक़्त पाकिस्तानी टीम को कामयाबी के लिए ऐसे कोच की ज़रूरत है जो अपने काम में माहिर हो और टीम को फ़ुतूहात दिला सके।

उन्हों ने कहा कि इमरान ख़ान सियासत में मसरूफ़ हो गए हैं अगर उन्होंने क्रिकेट की बेहतरी के लिए तजावीज़ दें तो ग़ौर किया जाएगा।