ज़राए इबलाग़ के आला सतही अफ़्ग़ान वफ़द की हैदराबाद आमद

हैदराबाद 31 जनवरी : अफ़्ग़ानिस्तान के एक आला सतही वफ़द ने जो तहज़ीबी-ओ-सक़ाफ़्ती तबादला प्रोग्राम के तहत हिन्दुस्तान के दौरे पर है आज वज़ारत-ए-ख़ारजा के नुमाइंदों के हमराह हैदराबाद पहूँचा ।

इस वफ़द के एज़ाज़ में जनाब आमिर अली ख़ान न्यूज़ एडीटर सियासत ने अपनी रिहायश गाह पर पुरतकल्लुफ़ इशाईया का एहतेमाम क्या ।

जनाब ज़हीर उद्दीन अली ख़ान मनीजिंग एडीटर सियासत और जनाब आमिर अली ख़ान ने वफ़द का ख़ौरमक़दम किया जिस में चीफ़ एडीटरस थिंक टैंकस मशहूर टी वी चयानलस के सी ई औज़ और कई सीनीयर सहाफ़ी वग़ैरा शामिल हैं । इस वफ़द ने अफ़्ग़ानिस्तान में मौजूदा सयासी हालात के ताल्लुक़ से तफ़सीलात बताई ।

हैदराबाद की मुख़्तलिफ़ यूनीवर्सिटीज़ में ज़ेर-ए-तालीम अफ़्ग़ान तलबा को भी मदऊ किया गया था । इन तलबा ने हैदराबाद में तालीमी सहूलयात और बिलख़सूस हिंद । अफ़्ग़ान मुस्तहकम रवाबित की एहमीयत-ओ-इफ़ादीयत पर रोशनी डाली । अफ़्ग़ानिस्तान के वफ़द ने मुक़ामी सहाफ़ीयों से भी तबादला-ए-ख़्याल किया और इस मौके पर वफ़द के अरकान ने कहा कि हिन्दुस्तान और अफ़्ग़ानिस्तान के क़दीम बाहमी ताल्लुक़ात रहे हैं । इस तबादला-ए-ख़्याल के दौरान ये बताया गया कि हिन्दुस्तान में अफ़्ग़ानिस्तान के बाशिंदों की आमद पहले राजिस्थान में हुआ करती थी जो रोज़गार के लिए यहां पहूँचते थे लेकिन अब अफ़्ग़ानिस्तान के बाशिंदे हिन्दुस्तान के कई शहरों में मौजूद हैं और यहां पर मौजूद सहूलतों बिशमोल तालीमी स्कालर शपस से इस्तिफ़ादा हासिल कररहे हैं। अफ़्ग़ानिस्तान के वफ़द ने मुक़ामी सहाफ़ीयों अयूब अली ख़ान (टाईम्स आफ़ इंडिया) ग़यूर साहिब (डी जी केबल) अनीस-उल-रहिमान (ई टी वी उर्दू) से मुलाक़ात की । अफ़्ग़ानिस्तान के ज़राए इबलाग़ के आला सतही वफ़द ने कल नायब सदर जमहूरीया हामिद अंसारी से भी मुलाक़ात की थी और ये वफ़द कल हैदराबाद में गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात करेगा और बादअज़ां इंफोसिस सॉफ्टवेर कंपनी के अलावा क़िला गोलकुंडा का मुशाहिदा करेगा ।

वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह ने कहा था कि अफ़्ग़ानिस्तान और हिन्दुस्तान के बाहमी ताल्लुक़ात बेहतर बनाने के लिए हिन्दुस्तान पेश पेश रहा है। जुनूबी एशियाई ख़ित्ता में अमन सारे अवाम के लिए फ़ायदेमंद होगा। अगर हक़ीक़ी माअनों में हालात पुरअमन होजाएं और बाहमी एतिमाद की फ़िज़ा-ए-साज़गार हो तो हिन्दुस्तान पाकिस्तान और अफ़्ग़ानिस्तान में रहने वाले करोड़ों अवाम चैन की ज़िंदगी बसर करसकेंगे और ये पुरअमन हालात सब के लिए फ़ायदेमंद साबित होंगे।नई दिल्ली से इस वफ़द के साथ विष्णु वज़ारत-ए-ख़ारजा के ओहदेदार भी शरीक हैं।