220 इंजनीयरिंग कॉलेजस में दाख़िलों की इजाज़त

हैदराबाद 30 जून: इंजनीयरिंग कॉलेजस में दाख़िलों का मसला जवाहरलाल नेहरू टेकनालोजीकल यूनीवर्सिटी ने हल करते हुए इस बात का एलान किया हैके तालीमी साल 2015-16 के दौरान इंजनीयरिंग 76,635 नशिस्तों पर दाख़िलों की इजाज़त हासिल रहेगी।

हुकूमत और कॉलेजस के इंतेज़ामीया के दरमयान जारी रसा कुशी जो अदालत तक पहुंच गई थी, उसे यूनीवर्सिटी इंतेज़ामीया ने हल करते हुए रियासत के 220 कॉलेजस को इजाज़तनामा फ़राहम करने का एलान कर दिया है।

यूनीवर्सिटी ज़राए के बमूजब इंजनीयरिंग कॉलेजस में दाख़िलों की इजाज़त के लिए जुमला 245 कॉलेजस ने दरख़ास्तें दाख़िल की थी जिन में से 220 कॉलेजस को दाख़िले हासिल करने की इजाज़त फ़राहम करदी है जबकि 25 कॉलेजस की दरख़ास्तों को मुस्तर्द कर दिया गया है।

बताया जाता हैके जिन कॉलेजस को यूनीवर्सिटी की तरफ से इजाज़त हासिल नहीं हुई है, वो कॉलेजस अदालत से रुजू होने के मजाज़ हैं, चूँकि अदालती फ़ैसले के मुताबिक़ उन्हें तन्क़ीह के बाद इजाज़त नामों की इजराई के मुआमले की तकमील पर एतेराज़ की सूरत में अदालत से रुजू होने की गुंजाइश फ़राहम की गई थी।

220 कॉलेजस को दाख़िलों की इजाज़त के साथ इस बात की भी वज़ाहत की गई हैके यूनीवर्सिटी तनक़ीही अमल जारी रखेगी और कॉलेजस के मयार तालीम को बेहतर बनाने के इक़दामात का सिलसिला भी जारी रहेगा।