2G स्पक्टरम केस: 8 जुलाई को आइन्दा सुन्वाई

नई दिल्ली 30 अप्रैल : दिल्ली की एक अदालत ने 2G स्पक्टरम खासयत‌ के एक ज़ाइद मुआमले में जिस में भारती सेलूलर सी एम डी सुनील मित्तल , ईसार ग्रुप प्रोमोटर रवी रोईआ और दीगर को बतौर मुल्ज़िमीन तलब किया गया है।

आइन्दा सुन्वाई के लिए 8 जुलाई की तारीख़ मुक़र्रर की है। सी बी आई के ख़ुसूसी जज डी पी सैनी ने मुआमले की सुनवाई को आगे इस लिए बढ़ा दिया क्यों कि 26 अप्रैल को सुप्रीम कोर्ट ने मित्तल की दरख़ास्त पर सी बी आई को नोटिस जारी की थी जिस में मित्तल ने उनके ख़िलाफ़ जारी किए गए सुमन को चैलेंज किया था।

सुप्रीम कोर्ट ने ये भी कहा था कि ट्रायल कोर्ट में जारी कार्रवाई ताहुक्म सानी रोक दी जाएगी। फ़ाज़िल अदालत ने ट्रायल कोर्ट के रूबरू मित्तल और रोईआ को शख़्सी तौर पर हाज़िरी से रोक‌ भी दिया था और सी बी आई को एक माह की मोहलत दी थी कि वो अपना जवाब दाख़िल करे।

इसके बाद‌ मित्तल को ये हिदायत की गई थी कि वो सी बी आई के जवाब का जवाब तीन हफ़्तों के अंदर दाख़िल करें। मित्तल और रोईआ ख़ुसूसी सी बी आई अदालत में आज शख़्सी तौर पर हाज़िर नहीं हुए जबकि एक दीगर रुकन एन आराई मुल्ज़िम रसीम घोष जिन का ताल्लुक़ कैनेडा से है जो उस वक़्त ख़ाती कंपनी हीचेसन मैक्सी टेलीकॉम प्राईवेट लिमिटेड के मैनिजिंग डायरैक्टर थे, के ख़िलाफ़ सुमन जारी ज़रूर किया गया है लेकिन अब तक उन्हें पहुंचाया नहीं गया है।