काबीनी वुज़रा को क़तईयत देने के सी आर को दुशवारी

तेलंगाना के मुतवक़्क़े चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव को अपनी काबीना को क़तईयत देने में पार्टी के मुख़्तलिफ़ गोशों से दबाव के सबब दुशवारीयों का सामना है। के सी आर के क़रीबी ज़राए ने बताया कि 2 जून को चीफ़ मिनिस्टर के इलावा हलफ़ लेने वाले 14 वुज़रा के नामों को क़तईयत देने के सिलसिले में के सी आर ने क़रीबी रफ़्क़ा और साबिक़ ब्यूरो क्रेट्स से मुशावरत मुकम्मल करली है और उन्हों ने इमकानी वुज़रा की फ़ेहरिस्त को क़तईयत दे दी।

ताहम उन्हों ने इस फ़ेहरिस्त का किसी से इन्किशाफ़ नहीं किया हत्ता कि के सी आर के इंतिहाई बाएतिमाद समझे जाने वाले क़ाइदीन भी इमकानी वुज़रा के बारे में किसी भी पेश क़ियासी के मौक़िफ़ में नहीं। पार्टी के एक सीनियर क़ाइद ने कहा कि गवर्नर को इमकानी वुज़रा की फ़ेहरिस्त इतवार के दिन रवाना की जाएगी, उस वक़्त तक लम्हा आख़िर में भी कुछ भी तबदीली मुम्किन है।

ज़राए ने बताया कि मुख़्तलिफ़ सीनियर क़ाइदीन और पसमांदा तबक़ात से ताल्लुक़ रखने वाले क़ाइदीन के दबाव के बाइसवुज़रा की फ़ेहरिस्त की तैयारी में के सी आर को उलझन का सामना है लिहाज़ा उन्हों ने फ़ेहरिस्त को इंतिहाई राज़दारी में रखा है।

चन्द्र शेखर राव इतवार की शाम इमकानी वुज़रा को अपनी क़ियामगाह तलब करते हुए उन्हें काबीना में शमूलीयत की ख़ुशख़बरी देंगे। पार्टी के एक सीनियर रुक्न असेंबली ने मीडिया में इमकानी वुज़रा के नामों से मुताल्लिक़ ख़बरों को महज़ क़ियास आराई क़रार दिया है।