नए टेक्स केलिए शहद की मक्खी की मिसाल पर नोक झोंक

ग़रीबों की मदद के लिए दौलत मंदों पर ज़ाइद टेक्स आइद : चीफ़ मिनिस्टर

हुकूमत ग़रीबों का ख़ून चूस रही है , तेलगुदेशम का दावा

रियास्ती क़ानूनसाज़ असेंबली में बजट पर जारी मुबाहिस के दौरान अपोज़ीशन तेलगुदेशम क़ाइदीन और चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी के माबैन दिलचस्प अंदाज़ में नोक झोंक हुई जबकि तेलगुदेशम रुक्न मिस्टर आर चंद्रशेखर रेड्डी अपनी बहस के दौरान सिर्फ़ दौलतमंद अफ़राद से टेक्सेस की शक्ल में रक़ूमात हासिल करके ग़रीब आदमी को फ़ायदा पहुंचाने हुकूमत के इद्दिआ का तज़किरा करते हुए हुकूमत पर टेक्स के ज़रीया ग़रीब अवाम पर ज़बरदस्त माली बोझ आइद करने का इल्ज़ाम आइद किया जिस पर चीफ़ मिनिस्टर ने बरजस्ता अंदाज़ में अपनी नशिस्त से उठ खड़े होकर टेक्सेस में इज़ाफ़ा की भर पूर मुदाफ़अत की और कहाकि जिस तरह शहद की मक्खी किसी फूल को नुक़्सान पहुंनचाए बगै़र इस फूल का रस चूस कर शहद तैय्यार करती है इसी तरह रियास्ती हुकूमत भी दौलतमंद अफ़राद पर ज़ाइद टेक्सेस आइद करके हासिल होने वाली रक़ूमात से ग़रीब अवाम को फ़ायदा पहुंचाने के इक़दामात कररही है।

इस पर अपने रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए मिस्टर टी नागेश्वर राउ (तेलगुदेशम) ने कहाकि शहद की मक्खीयों की तरह अमल करने से मुताल्लिक़ मिस्टर किरण कुमार रेड्डी के एतराफ़ पर इज़हार-ए-तशक्कुर किया बल्कि सताइश करते हुए कहाकि चीफ़ मिनिस्टर शहद की मक्खीयों की तरह फूल का रस नहीं बल्कि ग़रीब अवाम का किसी तकलीफ़ के बगै़र ख़ून चूस कर अपनी हुकूमत चला रहे हैं। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि टेक्सेस के बगै़र हुकूमत हरगिज़ नहीं चलाई जा सकती।

लिहाज़ा टेक्स के ज़रीया हासिल करदा रक़ूमात को हुकूमत अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद पर ख़र्च कर रही है। इसी दौरान क़ाइद अपोज़ीशन मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने मुदाख़िलत करते हुए हुकूमत को अपनी तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि टेक्सेस की एक हद होती है और ग़रीब अवाम पर टेक्स के ज़रीया भारी माली बोझ आइद करना हुकूमत के लिए इंतिहाई नुक़्सानदेह साबित होगा।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि मुल़्क की किसी रियासत में ना पाए जाने वाले टेक्सेस सिर्फ़ आंधरा प्रदेश में पाए जाते हैं और कहा कि ग़रीबों की कमज़ोरी की आड़ में हज़ारों करोड़ रूपियों की शराब को फ़रोख़त करने के लिए हुकूमत इक़दामात कररही है। इस तरह अपोज़ीशन तेलगुदेशम और चीफ़ मिनिस्टर के माबैन दिलचस्प नोक झोंक ऐवान में कुछ देर के लिए जारी रही।