महबूबनगर में मूर्ती को नुक़्सान के बाद कशीदगी

हैदराबाद 27 । जनवरी :आंध्र प्रदेश के ज़िला महबूबनगर टाउन में आज एक मूर्ती को मुबयना तौर पर नुक़्सान पहूँचाए जाने के वाक़िये के बाद कशीदगी पैदा हो गई ।

बरहम एहितजाजी हुजूम ने संगबारी की और पुलिस ने लाठी चार्ज के बाद आँसू गैस का इस्तेमाल करते हुए इस हुजूम को मुनशितर कर दिया । महबूबनगर के डिस्ट्रिक्ट सुपरिटनडनट पुलिस डी नागेंद्र कुमार ने ये तफ़सीलात बताते हुए कहा कि कोई भी शख़्स ज़ख़मी नहीं हुआ है।

उन्हों ने कहा कि मूर्ती को मुबयना तौर पर चंद रोज़ पहले नुक़्सान पहोचाया गया था लेकिन आज एहतिजाज किया गया । नागेंद्र ने कहा कि हम ने सूरत-ए-हाल पर कंट्रोल कर लिया है । महबूबनगर टाउन के बाअज़ हिस्सों में इमतिनाई अहकाम नाफ़िज़ कर दिए गए हैं । मुहल्ला रामिया बावली में पुलिस पिकेट्स तैनात कर दी गई हैं ।

शाम में डी आई जी वाई नागी रेड्डी ने मुतास्सिरा मुक़ाम का दौरा करने के बाद कहा कि पुरअमन फ़िज़ा को मुकद्दर करने की कोशिश करने वालों को हरगिज़ बख्शा नहीं जाएगा । रियासती वज़ीर डी के अरूना ने आर एंड बी गेस्ट हाइज़ में डी आई जी और एपी के साथ मीटिंग मुनाक़िद करते हुए हालात से वाक़फ़ियत हासिल की और वाक़िये में मुलव्वस अश्रार के साथ सख़्ती से निमटने की हिदायत दी ।।