मुजस्समा अंबेडकर की बेहुर्मती का इल्ज़ाम

दलित तब्क़ा के जज़बात को मजरूह महसूस करते हुए तेलगुदेशम उम्मीदवार मिस्टर पाटिल शंकर मुस्तक़र आदिलाबाद के प्रेस कलब में मीडिया से मुख़ातिब होकर सरेआम दलित अफ़राद से माज़रत चाही । इस मौक़ा पर मिस्टर शंकर ने कहा कि तेलगुदेशम पार्टी के तहत पर्चा नामज़दगी के मौक़ा पर निकाली गई रैली शहर के अहम शाहराहों से गश्त करते हुए अंबेडकर चौक पहुँचकर डाक्टर बाबा साहिब अंबेडकर को ख़राज अक़ीदत पेश करने की ग़रज़ डाक्टर बाबा साहब अंबेडकर मुजस्समा को गुलहाए अक़ीदत पेश किया गया ।

वाज़िह रहे कि तेलगुदेशम क़ाइदीन जिनमें आदिलाबाद रुकन लोक सभा मिस्टर राथोड़ रमेश अराकीन असैंबली में मिस्टर जी नागेश , मुहतरमा सुमन राथोड़ , मिस्टर कमलाकर , मिस्टर रमना , रियासती क़ाइद मिस्टर यूनुस अक़बानी के इलावा हलक़ा असेंबली आदिलाबाद के ज़िमनी इंतेख़ाबात में हिस्सा लेते हुए तेलगुदेशम उम्मीदवार मिस्टर पाटल शंकर भी मौजूद थे ।

जिन्हों ने अपने पैरों में जूते पहने हुए थे और इसी सूरत में उन्होंने डाक्टर बाबा साहिब अंबेडकर को गुलहाए अक़ीदत पेश किया । जिसको महसूस करते हुए दलित तब्क़ा के क़ाइदीन ने तेलगुदेशम क़ाइदीन पर डाक्टर बाबा साहब अंबेडकर का एहतिराम ना करते हुए उनकी शान में गुस्ताख़ी करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए उनसे माज़रत करने की ख़ाहिश की थी ।

जिसके पेश नज़र तेलगुदेशम क़ाइदीन ने दलित अफ़राद से माज़रत चाही । मिस्टर शंकर ने मज़ीद कहा कि वो दलित अफ़राद का एहतिराम करते हैं जो शाना बह शाना मौसूफ़ के साथ हैं । साबिक़ के इंतेख़ाबात जिनमें सरपंच , एम पी टी सी , ज़ेड पी टी सी में दलित तबक़ा के अफ़राद ने क़दम से क़दम मिलाकर इनका मुकम्मल तौर पर तआवुन करते हुए उन्हें कामयाबी से हमकनार किया और अब ज़िमनी इंतेख़ाबात में भी दलित अफ़राद से उन्हें काफ़ी उम्मीदें वाबस्ता हैं ।

मिस्टर शंकर ने कहा कि अनजाने में होने वाली ख़ता को दरगुज़र कर दिया जाता है । प्रेस कलब में मीडिया से मुख़ातिब के दौरान मिस्टर गणेश रेड्डी , यूथ क़ाइद मिस्टर मुहम्मद वसीम रियासती तेलगुदेशम पार्टी क़ाइद मिस्टर यूनुस अक़बानी भी मौजूद थे । उन्हों ने कहा कि तेलगुदेशम उम्मीदवार मिस्टर शंकर पर्चा नामज़दगी के मौक़ा पर निकाली गई रैली में शरीक हज़ारों अफ़राद तेलगुदेशम की कामयाबी का इज़हार करते हुए ख़ुशी में इस क़दर मसरूर थे कि इस मौक़ा पर क़ाइदीन को अंदाज़ा भी ना हो सका कि इन के पैरों में जूते हैं