रीटेल शोबा में एफ डी आई की मुख़ालिफ़त करने पर ज़ोर

नई दिल्ली 27 मार्च ( पी टी आई )बी जे पी ने एफ डी आई के ख़िलाफ़ अपने एहतेजाज से अमेरिका को वाक़िफ़ करवाया है । मल्टी ब्रांड के रीटेल शोबा में बैरूनी रास्त सरमायाकारी की इजाज़त देने की वो हनूज़ मुख़ालिफ़ हैं ।

पार्लीमेंट ने एफ डी आई की मंज़ूरी के बाद इस पर अमल करने का फेसला किया है । हुकूमत के इस इक़दाम की मुख़ालिफ़त की जा रही है । बी जे पी ज़राए ने कहा कि इस मसले से अमेरिकी सफ़ीर बराए हिंद नीनसे जय पाउल को वाक़िफ़ करवाया गया है ।

जब उन्होंने बी जे पी सदर राजनाथ सिंह से मुलाक़ात की तो उन्होंने अमेरिकी सफ़ीर के सामने वाज़िह किया कि उनकी पार्टी किसी भी क़ीमत पर एफ डी आई की इजाज़त नहीं देगी । इस मुल्क की असल अप्पोज़ीशन मल्टी ब्रांड रीटेल शोबा में एफ डी आई की मुख़ालिफ़त कररही है उसको अंदेशा है कि इस एफ डी आई से मुल्क के छोटे और मुतवस्सित ताजिर परेशान होंगे ।

यही ताजिर बी जे पी का वोट बैंक हैं । वाल मार्ट ,टिस़्को और कैरो फ़ौर जेसी मल्टीनेशनल कंपनीयों के बाइस हिन्दुस्तान की सियासी सनअत मुतास्सिर होंगी । इस मसले पर पार्लीमेंट में अप्पोज़ीशन को शिकस्त हुई थी हुकूमत ने रीटेल शोबा में एफ डी आई की इजाज़त देने अपनी पालिसी पर क़ायम रहने का फेसला किया है ।

अमेरिकी सफ़ीर के साथ 70 मिनट की बातचीत के दौरान राजनाथ सिंह ने जुनूबी एशीया में सेक्योरिटी मसले पर तशवीश का इज़हार किया ।