शांति निकेतन में टैगोर की पेंटिंग्स का इफ़्तिताह

शांति निकेतन ३० नवंबर (पी टी आई) सदर जमहूरीया प्रतिभा पाटल ने आज राबनदर नाथ टैगोर की असल पेंटिंग्स की नुमाइश का इफ़्तिताह किया। इस के इलावा उन्हों ने दीगर प्रोग्रामों में भी हिस्सा लिया। सदर जमहूरीया ने आज सुबह विश्वा भारती यूनीवर्सिटी में एक कामप्लॆक्स् का दौरा किया जहां राबनदर नाथ टैगोर मुक़ीम थी।

उन्होंने एक घंटा तवील सक़ाफ़्ती प्रोग्राम में भी हिस्सा लिया। सदर जमहूरीया ने यूनीवर्सिटी में ही कल्ला भवन का मुआइना किया और टैगोर की असल पॆन्टिंग् की नुमाइश का इफ़्तिताह किया। कई दहों के बाद ये पहला मौक़ा है कि विश्वा भारती ने इन पेंटिंग्स की नुमाइश को यक़ीनी बनाया।

अवाम को ये देखने का मौक़ा मिला कि राबनदर नाथ टैगोर को मुसव्विरी में किस हद तक कमाल हासिल था। इस मौक़ा पर तक़रीर करते हुए सदर जमहूरीया ने कहा कि हिंदूस्तान में फ़न मुसव्विरी की तहरीक का एक बड़ा शाहकार है।

उन्होंने शायर टैगोर की 150 वीं यौम-ए-पैदाइश पर ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया। मुझे ख़ुशी है कि मैं आज यहां विश्वा भारती यूनीवर्सिटी में मौजूद हूँ। एक ऐसे साल जबकि मुल्क भर में गुरु देव राबनदर नाथ टैगोर की 150 वीं यौम-ए-पैदाइश तक़ारीब मनाई जा रही हैं में इन तक़ारीब में हिस्सा ले रही हूँ।

सदर जमहूरीया ने अतराइन कामपलकस की तज़ईन नौ और दीगर सरगर्मीयों की बहाली पर सताइश की। शांति निकेतन में राबनदर नाथ टैगोर की मीरास को पूरी हिफ़ाज़त के साथ रखा गया है।