सदर शाम के मुस्ताफ़ी होने से दहश्तगर्दी को बढ़ावा मिलेगा: रूस

सदर शाम के मुस्ताफ़ी होने से दहश्तगर्दी को बढ़ावा मिलेगा: रूस

मास्को दुबई, 16 सितंबर र(राईटर)रूस ने ख़बरदार किया है कि अगर शाम के सदर बशार अलासद की हुकूमत मुज़ाहिरों के दबाव के नतीजे में ख़तन हुई तो इस से दहश्तगर्द तंज़ीमों को सर उठाने का मौक़ा मिलेगा। फ़्रांसीसी ख़बररसां इदारे ए एफ़ पी के मुताबिक़ रूसी वज़ारत-ए-ख़ारजा के एक आला ओहदेदार उल्या रोगाशीवफ़ ने कहा है कि अगर शाम की हुकूमत अपना इक़तिदार बरक़रार रखने के काबिल नहीं रहती हेतू इस बात का क़वी अंदेशा है कि रासिख़ उल-अक़ीदा सख़्त गीर और दहश्तगर्द तंज़ीमों के नुमाइंदे मज़बूत हो जाएंगी। उलार बया टी वी के एक नुमाइंदे के मुताबिक़ रूस के बरअक्स योरपी यूनीयन ने शाम के सदर बशार अलासद से अपने ओहदे से दस्तबरदार होजाने का मुतालिबा किया है । वाज़िह रहे कि रूस आलमी बिरादरी की मुख़ालिफ़त के बावजूद अब तक बशार अलासद की हुकूमत की हिमायत कर रहा है जिस की वजह से उसे हुकूमत मुख़ालिफ़ शामियों के भी ग़ैज़-ओ-ग़ज़ब का सामना ही। अमरीका और मग़रिब की शाम के ख़िलाफ़ आइद करदा पाबंदीयों की रूस मुख़ालिफ़त कर चुका है और वो अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की सलामती कौंसल में भी शाम के ख़िलाफ़ क़रारदाद की मुख़ालिफ़त कर रहा ही। इस का कहना है कि शाम के हुकूमत मुख़ालिफ़ मुज़ाहिरीन पर भी बराबर का दबाव डाला जाना चाहिए जो सदर बशार अलासद के साथ बराह-ए-रास्त मुज़ाकरात से इनकार करते चले आ रहे हैं।
रूसी सदर दमतरी मीदवीदीफ़ ने गुज़शता हफ़्ते एक ब्यान में कहा था कि शाम में हुकूमत के ख़िलाफ़ मुज़ाहिरों में शरीक बाअज़ लोगों का दहश्तगरदों से ताल्लुक़ ही।
ख़्याल रहे कि शाम, सोवीयत यूनीयन के दौर सयास ख़ित्ते में रूस का अहम इत्तिहादी ही। इस लिए रूस अपने इस इत्तिहादी मुल़्क की हर तरह से हिमायत कर रहा है और इस का कहना है कि शाम में बैरूनी मुदाख़िलत नहीं होनी चाहिये।
अरब लीग के वुज़राए ख़ारिजा ने गुज़शता रोज़ अपने मुशतर्का आलामीया में शाम के इक़तिदार में फ़ौरी तबदीली का मुतालिबा करते हुए कहा थाकि सदर बशार अलासद सैक्रेटरी जनरल नबील अलारबी से मुलाक़ात में किए गए अपने वादों पर अमल करें । ब्यान में गुज़शता छे माह से जारी हुकूमती क्रैक डाउन और इस के नतीजे में तशद्दुद के ख़ातमे पर ज़ोर दिया गया था लेकिन शाम ने अरब लीग के इस ब्यान को मुख़ालिफ़ाना क़रार दे कर मुस्तर्द कर दिया ही।

Top Stories