अक़लीयती बहबूद के बजट की इजराई का मौक़िफ़ मायूसकुन

तेलंगाना हुकूमत ने जारीया मालीयाती साल बजट में अक़लीयती बहबूद के लिए 1030 करोड़ रुपये बजट मुख़तस किया है ताहम मालीयाती साल के इख़तेताम को अब जबकि दो माह बाक़ी रह गए हैं बजट की इजराई का मौक़िफ़ मायूसकुन है।

चीफ़ मिनिस्टर और डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने अक़लीयती बहबूद के ओहदेदारों को बारहा हिदायत दी कि मालीयाती साल के इख़तेताम से क़ब्ल मुकम्मल बजट के ख़र्च को यक़ीनी बनाएं लेकिन बजट की इजराई के मौक़िफ़ को देखते हुए मुकम्मल तो क्या निस्फ़ बजट का ख़र्च भी मुम्किन नज़र नहीं आता। हुकूमत की कई अहम स्कीमात का जारीया साल अभी तक आग़ाज़ नहीं हो सका क्योंकि मुताल्लिक़ा इदारों की जानिब से रहनुमायाना ख़ुतूत जारी नहीं किए गए।

ताज़ा तरीन आदादो शुमार के मुताबिक़ अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन की बैंकों से मरबूत सब्सीडी की फ़राहमी की स्कीम के लिए बजट में 82.40 करोड़ रुपये मुख़तस किए गए थे लेकिन अभी तक सिर्फ़ 12 करोड़ 35 लाख जारी किए गए।

दिलचस्प बात ये है कि हुकूमत ने 12 करोड़ जारी तो कर दिए लेकिन जारीया साल स्कीम पर अमल आवरी के सिलसिले में गाईड लाइंस तय नहीं की गईं जिस के सबब स्कीम पर अमल आवरी मुम्किन नहीं है।

इस तरह अक़लीयती इदारों के लिए बजट की इजराई का मौक़िफ़ हौसला अफ़्ज़ा नहीं है और ओहदेदारों को भी यक़ीन नहीं कि आइन्दा दो माह में ख़ातिर ख़्वाह बजट ख़र्च हो पाए गा। अभी तक जारी किए गए बजट में मुकम्मल रक़म ख़र्च नहीं हो पाई है लिहाज़ा मज़ीद रक़म की इजराई और ख़र्च की उम्मीद नहीं की जा सकती।