अक़लीयतों की तरक़्क़ी के लिए कांग्रेस अह्द की पाबंद- एस के अफ़ज़ल उद्दीन

हैदराबाद 1 मार्च (सियासत न्यूज़) कांग्रेस क़ाइद और साबिक़ नायब सदर उर्दू अकैडमी एस के अफ़ज़ल उद्दीन ने कहा कि कांग्रेस दौरे हकूमत में अक़लीयतों बिलख़ुसूस मुसलमानों की जो तरक़्क़ी हुई है, वो तेलुगु देशम और दीगर जमातों को हज़म नहीं हो रही है।

उन्हों ने कहा कि कांग्रेस एक सेक्युलर जमात है, जो अक़लीयतों की तरक़्क़ी और बहबूद के लिए अपने अह्द की पाबंद है। तारीख़ गवाह है कि मुल्क में मुसलमानों की जो भी तरक़्क़ी हुई है, वो कांग्रेस हुकूमत का कारनामा है।

आज मर्कज़ की जानिब से पेश किए गए बजट में अक़लीयतों की तरक़्क़ी और बहबूद के लिए 3511 करोड़ रुपये की गुंजाइश फ़राहम की गई है।

उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी अक़लीयतों की तरक़्क़ी के लिए इंतिहाई संजीदा हैं, क्योंकि बजट इजलास से कब्ल अक़लीयतों के बजट में इज़ाफ़ा के लिए उन्हों ने आला ओहदादारों और मुस्लिम क़ाइदीन को तलब करके बात-चीत की और उन से तजावीज़ हासिल की।

उन्हों ने कहा कि तेलुगु देशम क़ाइदीन अक़लीयतों को गुमराह करने और सस्ती शोहरत हासिल करने के लिए चीफ़ मिनिस्टर और हुकूमत के ख़िलाफ़ झूटा प्रोपेगंडा कर रहे हैं।

जो क़ाइदीन अपनी पार्टी के सदर नायडू से बात नहीं कर सकते, वो कांग्रेस हुकूमत और क़ाइदीन को तन्क़ीद का निशाना बना रहे हैं।