अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के हिमायत याफ़ता माली मिशन को हिंदूस्तान की 10 लाख डालर इम्दाद

नई दिल्ली, 01 फरवरी: (पी टी आई) हिंदूस्तान ने अफ़्रीक़ा ज़ेर-ए-क़ियादत बैन-उल-अक़वामी इम्दादी मिशन बराए माली को 10 लाख अमेरीकी डालर इम्दाद देने का तयक्कुन दिया है।

ये मिशन ,अस्करीयत पसंदों की जानिब से तशद्दुद का सामना कर रहा है। दहशतगर्दी की उसकी तमाम नौईयतों , तोसीआत और इशकाल में मुज़म्मत करते हुए वज़ारत‍ ए‍ ख़ारेजा हिंद के सरकारी तर्जुमान ने कहा कि अस्करीयत पसंदी की लानत के ख़िलाफ़ जंग की मुज़म्मत की जानी चाहीए।

उन्होंने ये भी कहा कि हिंदूस्तान ने अतीया दहिंदा ममालिक की कान्फ्रेंस में 10 लाख अमेरीकी डालर इम्दाद माली में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के हिमायत याफ़ता मिशन को देने का तयक्कुन दिया है। ये इजलास हब्श के दार-उल-हकूमत अदीस अबाबा में जारीया हफ़्ता के अवाइल में मुनाक़िद किया गया था। कान्फ्रेंस के लिए रक़म अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के ट्रस्ट फ़ंड में जो अफ़ीसमा के लिए क़ायम किया गया है और इसके तहत माली की फ़ौज को तर्बीयत दी जाएगी और हथियार फ़राहम किए जाएंगे।

तर्जुमान ने कहा कि इंसानी बुनियादों पर इम्दाद 10 करोड़ अमेरीकी डालर तक पहुंच सकती है। दिफ़ाई ऐतबार से और सयान्ती इंतेज़ामात को माली में बेहतर बनाना और वहां इस्तिहकाम की बहाली हिंदूस्तान का मक़सद होगा।