अखिलेश यादव यू पी के आइन्दा चीफ़ मिनिस्टर ?

समाजवादी पार्टी जिस ने यू पी असेंबली इंतेख़ाबात में शानदार अक्सरीयत हासिल की है, आज उन क़ियास आराईयों का कि रियासत का आइन्दा चीफ़ मिनिस्टर कौन होगा, ख़ातमा करने के लिए कुछ भी नहीं किया, सिर्फ इतना कहा कि मसला का फ़ैसला कल किया जायेगा। दरीं असना ख़बररसां टी वी चैनल्स पर ख़बरों और तबसिरों में यक़ीन ज़ाहिर किया गया कि यू पी के आइन्दा चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से अखिलेश यादव को नामज़द किया जायेगा, जिनकी ज़ेर-ए-क़ियादत यू पी में इंतेख़ाबी मुहिम चलाई गई थी और जो मुलायम सिंह यादव के फ़र्ज़ंद भी हैं, प्रेस कान्फ्रेंस के दौरान सदर समाजवादी पार्टी मुलायम सिंह यादव ने कहा कि आज उनके पास कोई इत्तेला नहीं है। कल मुक़न्निना पार्टी के इजलास में अपने क़ाइद का इंतेख़ाब किया जाएगा। इजलास में अरकान असेंबली के इलावा पार्टी के अरकान-ए-पार्लीमैंट भी शिरकत करेंगे।

अखिलेश यादव को चीफ़ मिनिस्टर मुंतखिब करने के बारे में सवालात का जवाब देने से उन्होंने गुरेज़ किया। मंगल के दिन इंतेख़ाबी नताइज के ऐलान के साथ ही आइन्दा चीफ़ मिनिस्टर के बारे में क़ियास आराईयों का बाज़ार गर्म है, जिस में मुलायम सिंह और अखिलेश यादव दोनों के नामों की पेश क़ियासी की जा रही है।

दरीं असना मुलायम सिंह यादव ने आजाद किया कि किसी भी किस्म की लाक़ानूनीयत से सख़्ती के साथ निमटा जायेगा। उन्होंने कहा कि नज़म-ओ-ज़बत की सूरत-ए-हाल बेहतर बनाई जाएगी और गुंडा गर्दी में मुलव्वस किसी भी शख़्स के ख़िलाफ़ चाहे वो समाजवादी पार्टी कारकुन क्यों ना हो, सख़्त कार्रवाई की जाएगी।

वो डी जी पी और चीफ़ सेक्रेटरी से मुलाक़ात और रियासत की सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेने के बाद प्रैस कान्फ्रेंस से ख़िताब कर रहे थे। उन्होंने कहा कि ओहदेदारों से मुलाक़ात में उन्हें हिदायत दी गई है कि तशद्दुद में मुलव्वस तमाम अफ़राद पर सख़्ती की जाए।

अखिलेश यादव ने इल्ज़ाम आइद किया कि समाजवादी पार्टी को बदनाम करने के लिए नज़म‍ ओ‍ ज़ब्त के मसाइल पैदा किए जा रहे हैं। क्योंकि समाजवादी पार्टी को ज़बरदस्त कामयाबी हासिल हुई है।