अग्नी 5 मीज़ाईल का आइन्दा माह पहला तजुर्बा मुतवक़्क़े

हिंदूस्तान बहुत जल्द इन ममालिक की फ़हरिस्त में शामिल हो जाए जो बैन बरा-ए-आज़म ब्लास्टिक मीज़ाईल सलाहीयतों के हामी हैं। अग्नी । 5 ब्लास्टिक मीज़ाईल आइन्दा माह अपने पहले तजुर्बा के लिए तैयार हो रही है। डी आर डी ओ के सरबराह वि सरसोत ने पी टी आई से कहा कि अग्नी 5 मीज़ाईल का पहला तजुर्बा मार्च के आख़िरी हफ़्ता या अप्रैल के पहले हफ़्ता के दौरान साहिल उड़ीसा के वीलर आईलैंड से किया जाएगा।

मिस्टर सरसोत ने मज़ीद कहा कि अग्नी मीज़ाईल प्रोग्राम फ़ुल तैयारी में शामिल तमाम सनअती साझेदार भी इसके पहले तजुर्बा का मुशाहिदा करेंगे। डी आर डी ओ ने आइन्दा एक सवाल के दौरान इस मीज़ाईल मज़ीद तजुर्बा का मंसूबा बनाया है और हर तजुर्बा के बाद हासिल होने वाली कामयाबीयों का तजज़िया किया जाएगा। अग्नी 5 की मुकम्मल तैयारी के लिए मुअय्यना मुद्दत के बारे में एक सवाल पर मिस्टर सरसोत ने जवाब दिया कि ये प्रोग्राम गुज़श्ता दो साल से जारी है और में तजुर्बा का मज़ीद एक साल भी शामिल है।

गुज़श्ता नवंबर में डी आर डी ओ ने 3500 किलो मीटर के फ़ासिला तक वार करने वाले अग्नी 4 मीज़ाईल का कामयाब तजुर्बा किया था जिससे हिंदूस्तान को अपने फ़ौजी हरीफ़ों के ख़िलाफ़ मुज़ाहमत की सलाहीयतों के ज़िमन में मज़ीद एक मज़बूत बाज़ू हासिल हो गया। इस दौरान आइन्दा माह अग्नी 5 ब्लास्टिक मीज़ाईल के पहले तजुर्बा के लिए वीलर आईलैंड पर दस्तयाब तजुर्बा के मुक़ाम के इलावा दीगर लैबोरेट्रीयों में तैयारीयां शिद्दत के साथ जारी हैं।

इस मीज़ाईल को हैदराबाद में वाक़्य डी आर डी ओ लैब में तैयार किया जा रहा है और इसके पुर्जे़ जोड़े जा रहे हैं। इसके साथ मीज़ाईल की परवाज़ के लिए दरकार एलात का जायज़ा लिया जा रहा है। नीज़ सही निशाना पर वार करने की सलाहीयतों को मज़ीद मुस्तहकम बनाया जा रहा है ।