अजमल क़स्साब पर 16.17 करोड़ के अख़राजात

मुंबई । 23 नवंबर ( एजैंसीज़) रियासत महाराष्ट्रा की हुकूमत मुंबई हमलों के बाद वाहिद गिरफ़्तार मुल्ज़िम अजमल क़स्साब पर जुलाई 2011-तक 16.17 करोड़ रुपय से ज़ाइद के अख़राजात बर्दाश्त करचुकी है सब से ज़्यादा अख़राजात सुप्रीम कोर्ट में केस चैलेंज करने और वकील की फ़ीस अदा करने की मद में उठाने पड़े जिन की मालियत बारह लाख रुपय बनते हैं।

मुंबई हमलों की तीसरी बरसी के मौक़ा पर जारी डैटा में बताया गया है कि जुलाई 2011-तक गिरफ़्तार मुल्ज़िम अजमल क़स्साब की ख़ुराक , अदवियात , स्कियोरटी की फ़राहमी और दीगर अख़राजात की मद में 16.17 करोड़ रुपय से ज़ाइद के अख़राजात होचुके हैं जो रियासत महाराष्ट्रा की हुकूमत बर्दाश्त कररही है ये अख़राजात इन क़ानूनी अख़राजात के इलावा हैं जो हुकूमत की जानिब से मुक़द्दमे लड़ने के लिए ख़र्च किए गए हैं।

महिकमा दाख़िला के पर्सनल सैक्रेटरी मधा गदगल ने बताया है कि अजमल क़स्साब की रोज़ाना की ख़ुराक पर सिर्फ 27 रुपय यौमिया ख़र्च करता है जबकि सब से ज़्यादा अख़राजात स्पैशल पब्लिक प्रॉसिक्यूटर उज्जवल निकम की फ़ीस और अदालती अख़राजात की मद में उठाना पड़े उज्जवल निकम को हर समाअत पर 50 हज़ार रुपय फ़ीस अदा की जाती थी और इस को रियासत के आला गेस्ट हाऊस के क़ियाम-ओ-ताम पर अख़राजात इस के इलावा थी।

अजमल क़स्साब की जेल में स्कियोरटी , सेहत अदवियात की फ़राहमी के इलावा हिंद । तिब्बत सरहद की स्कियोरटी बढ़ाने की मद में भी 10करोड़ 87 लाख के अख़राजात उनके 17 16 करोड़ के इलावा हैं। क़स्साब केलिए ख़ुसूसी सेल क़ायम करने केलिए अब तक 5.29 करोड़ रुपय ख़र्च किए गए हैं और जबकि आई टी बी पी की ताय्युनाती केलिए 10.87 करोड़ रुपय ख़र्च किए गए । दवाॶं पर 27,520 रुपय ख़र्च हुए हैं।