अन्ना हज़ारे की ख़राबी सेहत के बावजूद आज मुंबई में भूक हड़ताल

मुंबई नई दिल्ली, २७ दिसम्बर: (पी टी आई) अना हज़ारे ने अपने मौक़िफ़ में किसी तरह की तबदीली का इशारा ना देते हुए कहा कि वो आज से मुंबई में सहि रोज़ा भूक हड़ताल शुरू कर रहे हैं। उन्हों ने कमज़ोर लोक पाल बल के ख़िलाफ़ ये एहतिजाज करने का ऐलान किया है जबकि उन की टीम एक आज़ादाना तहक़ीक़ाती एजैंसी का मुतालिबा कर रही है और ये वाज़िह कर दिया है कि इन की तजावीज़ पर किसी तरह के मुज़ाकरात नहीं हो सकती, हालाँकि हुकूमत ने उन्हें इस क़ानून के बारे में पार्लीमैंट के फ़ैसले तक इंतिज़ार करने का मश्वरा दिया है।

अन्ना हज़ारे उस वक़्त वाइरल इन्फ़ैक्शन से दो-चार हैं। सेहत के बारे में तशवीश के दौरान 74 साला अन्ना हज़ारे ने कहा कि वो एहतिजाज जारी रखेंगे और उन्हों ने दावा किया कि ये तहरीक किसी शख़्स जमात या फ़रीक़ के ख़िलाफ़ नहीं है।

उन्हों ने कहा कि करप्शन के ख़िलाफ़ वो 25 साल से जद्द-ओ-जहद कररहे हैं। कांग्रेस क़ाइदीन का ये एहसास है कि तहरीक उन के ख़िलाफ़ चलाई जा रही है। उन्हों ने ये जानना चाहा कि गुज़श्ता 25 साल के दौरान उन्हों ने कांग्रेस के ख़िलाफ़ कितनी बार तहरीक की क़ियादत की। अन्ना हज़ारे सहि रोज़ा भूक हड़ताल 27 दिसम्बर को एम एम आर डी ए ग्राउंड पर शुरू कर रहे हैं।

नई दिल्ली में हुकूमत ने टीम अन्ना से लोक पाल बल पर पार्लीमैंट में कल से शुरू होरहे मुबाहिस के नतीजा का इंतिज़ार करने की ख़ाहिश की। मिनिस्टर आफ़ स्टेट पारलीमानी उमूर राजीव शुक्ला ने कहा कि हर शख़्स को चाहीए कि वो लोक पाल का मुआमला पार्लीमैंट की सवाबदीद पर छोड़ दे क्योंकि यही सब से बड़ा फ़ोर्म है और उसे ही फ़ैसला करना चाहीए।

अन्ना हज़ारे के क़रीबी साथी प्रशांत भूषण ने उन की टीम की जानिब से उठाए गए चार मुतालिबात पर किसी तरह की बातचीत का इमकान मुस्तर्द करदिया। टीम अना की एक और रुकन किरण बेदी ने कहा कि हम किसी मख़सूस जमात या फ़र्द के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद नहीं कर रहे हैं और हमारा मक़सद सिर्फ एक आज़ाद और ग़ैर जांबदार सी बी आई यक़ीनी बनाना है।

मुंबई मेट्रो पोलीटन रीजनल डेवलपमेंट अथॉरीटी ग्राउंडस पर स्कियोरटी के सख़्त इंतिज़ामात किए गए हैं जहां अना हज़ारे भूक हड़ताल करेंगे। तक़रीबन 2000 कांस्टेबलस, 200 सब इन्सपेक्टरस , स्टेट रिज़र्व पुलिस फ़ोर्स की 6 प्लाटूनस और 3 क्विक् रिस्पांस टीमें और 2 बम डिस्पोज़ल उस को एड्स को ताय्युनात किया गया है।

इस दौरान लोक सभा में लोक पाल पर मुबाहिस कल शुरू होरहे हैं। ऐवान में लोक पाल और लोक आयवकत बल पर कल दिन भर तवील मुबाहिस होंगी। इस के इलावा करप्शन का अफ़शा-ए-करने वालों के लिए तहफ़्फ़ुज़ से मुताल्लिक़ बल पर भी मुबाहिस का इमकान है। कांग्रेस ने अपने अरकान को पहले ही तीन स्त्री विहिप जारी करते हुए मुबाहिस के दौरान ऐवान में मौजूद रहने की हिदायत दी है।

कांग्रेस ने यू पी ए में शामिल दीगर हलीफ़ जमातों से भी ऐसा ही विहिप जारी करने की ख़ाहिश की। लोक पाल बल के ज़रीया मर्कज़ में लोक पाल के क़ियाम और रियास्तों में लोक आयवकत के क़ियाम को लाज़िमी क़रार दिया गया है ताकि अवामी कारिंदों के ख़िलाफ़ करप्शन के इल्ज़ामात की तहक़ीक़ात की जा सके। इस बल को मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों बिशमोल बी जे पी के एतराज़ का सामना है, वो लोक पाल बैंच में अक़ल्लीयतों को 50 फ़ीसद कोटा की मुख़ालिफ़त कर रही है और इस ने सर्च कमेटी को ग़ैर दस्तूरी क़रार दिया है।

बाअज़ दीगर जमातों ने रियास्तों में लोक आयुक़्त के क़ियाम के लज़ूम को नामुनासिब क़रार दिया है, जबकि बाअज़ जमातें वज़ीर-ए-आज़म को लोक पाल के दायरा कार में शामिल करने पर नुक्ता चीनी की है। इस दौरान वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के अनटोनी ने कहा कि कुरप्शन के ख़िलाफ़ अन्ना हज़ारे की मुहिम से पाँच रियास्तों में मुजव्वज़ा इंतिख़ाबात में कांग्रेस के इमकानात पर कोई असर नहीं पड़ेगा।

जब उन से पूछा गया कि टीम अना के कारकुन क्या कांग्रेस केलिए ख़तरा बन सकते हैं तो उन्हों ने कहा कि पार्टी कुमलक भर में ग़ैरमामूली अवामी ताईद हासिल है और अन्ना हज़ारे की सरगर्मीयों से पार्टी के इंतिख़ाबी इमकानात पर कोई ख़ास असर नहीं पड़ेगा। उन्हों ने करप्शन के ख़िलाफ़ मुहिम में ग़ैरमुल्की ताक़तों के मुलव्वस के होने का इमकान भी मुस्तर्द कर दिया।