अपनी रियासत अपनी ज़राअत प्रोग्राम को कामयाब करें

मौसिम-ए-गर्मा के पेशे नज़र नौजवान अक्सर तालाब में तैराकी को एहमीयत दिया करते हैं जिस के बिना पर ग़र्क़ाब होने के वाक़ियात रोनुमा हो रहे हैं। नौजवानों को तैराकी से बाज़ रखने का मश्वरह ज़िला एस पी तरूण जोशी ने सरपरस्तों को दिया।

मौसूफ़ अपने चैंबर में हसब रिवायत हर हफ़्ता अवाम से हासिल होने वाली दरख़ास्तों को हासिल करते हुए उसकी यकसूई करने की हिदायत दिया करते हैं। इस मौके पर ज़िला के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात से 17 दरख़ास्तें हासिल हुईं जबकि ज़िला कलेक्टर एम जगन मोहन को मुस्तक़र आदिलाबाद के कलक्ट्रेट कांफ्रेंस हाल में हसब मामूली हर हफ़्ता अवाम से हासिल होने वाली दरख़ास्तों के मौके पर गुज़शता हफ़्ता 1613 दरख़ास्तें हासिल हुई थीं जिस में 1149 दरख़ास्तों को यकसूई के लिए मुताल्लिक़ा मह्कमाजात को तरसील किया गया।

हफ़्ते में एक मर्तबा ज़िला कलेक्टर मिस्टर एम जगन मोहन अवाम से फ़ोन पर शिकायतों को समाअत किया करते हैं। इस हफ़्ता ज़िला के बेशतर मुक़ामात से 10 मर्द ख़वातीन ने ज़िला कलेक्टर को फ़ोन पर गुफ़्त शनीद क्रीत हुए अपने मसाइल से वाक़िफ़ किराया । बादअज़ां ज़िला कलेक्टर ने रियासती हुकूमत की हिदायत पर ज़राअत पेशा अफ़राद को सहूलत पहूँचाने की ग़रज़ शुरू करदा अपनी रियासत अपनी ज़राअत प्रोग्राम को ज़िला के हर हिस्से में कामयाब बनाने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को हिदायत दी। मुस्तक़र आदिलाबाद के ज़िला प्रजा परिषद में इस स्कीम के तहत अपनी रियासत अपनी ज़राअत तशहीरी सवारी को पर्चम दिखाकर इस का इफ़्तेताह अमल में लाया। इस मौके पर जवाइंट डायरेक्टर ज़राअत रोज़ लीला के अलावा दुसरे ओहदेदारान भी मौजूद थे।