अफ़्ग़ानिस्तान को फ़साद का गढ़ बनने से रोकना पाकिस्तान के मफ़ाद में

वाशिंगटन 22 जनवरी (एजैंसीज़) अमरीकी सदर बारक ओबामा ने अलक़ायदा के ख़िलाफ़ अपनी हिक्मत-ए-अमली इंतिहाई कामयाब क़रार देते हुए कहा है कि हम ने अफ़्ग़ानिस्तान में अपने एहदाफ़ हासिल करलिए। उसामा बिन लादन समेत अलक़ायदा के बहुत से सरकरदा रहनमा का ख़ातमा करदिया। तंज़ीम अब बहुत कमज़ोर होचुकी है।

अफ़्ग़ानिस्तान को दुबारा फ़साद का गढ़ बनने से रोकने को यक़ीनी बनाना ना सिर्फ हमारे बल्कि पाकिस्तान, रोसत चीन, हिंदूस्तान और ईरान समेत दीगर ममालिक के मफ़ाद में भी है। साबिक़ अमरीकी सदूर के साथ अपना मुवाज़ना नहीं करसकता क्योंकि हर एक को मुख़्तलिफ़ हालात का सामना रहा। ख़ारिजा पालिसी का महवर बदलने का वाअदा पूरा करदिया।

अमरीका पहले से मज़बूत पोज़ीशन में है। दुनिया अब भी उसे सुपर ताक़त समझती और क़ियादत केलिए उस की तरफ़ देखती है। अमरीकी जरीदे टाइम मैगज़ीन को दिए गए इंटरव्यू में सदर ओबामा ने कहा कि ये सच्च है कि मैं अपने पेशरू जॉर्ज डब्लयू बुश की ख़ारिजा पालिसी का मोतरिफ़ रहा और इस बात पर यक़ीन रखता हूँ कि उन्हों ने एक मुश्किल वक़्त में मुआमलात को मूसिर अंदाज़ में निमटाया।

उन्हों ने कहा कि मैं गुज़श्ता तीन बरसों से सदर के ओहदे पर फ़ाइज़ हूँ ताहम में हमेशा ये मुवाज़ना करने में मुहतात रहा कि मैंने क्या किया और मुझे इस पहले जो सदर थे, उन्हों ने किया किया? क्योंकि हर सदर का एक मुनफ़रिद दौरानिया रहा और हर किसी को अलग किस्म के चैलेंजस दरपेश रहे

ताहम में ये कह सकता हूँ कि मैंने अमरीकी ख़ारिजा पालिसी का महवर बदलने का वाअदा पूरा करदिया जिस के तहत इराक़ जंग का ख़ातमा करदिया गया। बुनियादी दुश्मन अलक़ायदा को शिकस्त देने केलिए पूरी तवज्जा मर्कूज़ की गई।