अफ़्ग़ान कैदियों को हवाले करने करज़ई का मुतालिबा

काबुल। 7 जनवरी । ( ए पी ) अफ़्ग़ान सदर हामिद करज़ई ने मुतालिबा किया है कि बिगराम हवाई अड्डे में क़ायम अमरीकी हिरासती मर्कज़ अंदरून एक माह अफ़्ग़ान कंट्रोल में दे दिया जाय और इस के साथ इन तमाम अफ़्ग़ान शहरियों को भी हवाले कर दिया जाय जिन्हें इत्तिहादी अफ़्वाज ने मुल्क भर में ज़ेर हिरासत रखा हुआ है ।

सदारती दफ़्तर के मुताबिक़ जेल को अपने कंट्रोल में लेने का फ़ैसला इस लिए किया गया कि वहां अफ़्ग़ान आईन समेत दूसरे मुल्की क़वानीन और बैन-उल-अक़वामी इंसानी हुक़ूक़ की ख़िलाफ़वरज़ी की जा रही है । एक ब्यान के मुताबिक़ अफ़्ग़ान सदर ने बिगराम मिल्ट्री जेल को अफ़्ग़ानिस्तान हुकूमत के ज़ेर निगरानी लेने केलिए कमीशन तर्तीब देते हुए इस फ़ैसले पर एक महीने के अंदर अमल दरआमद का हुक्म दिया है।

इस से क़बल गुज़श्ता साल अफ़्ग़ान सदर ने इसी कमीशन को पिछले साल जनवरी में एक साल के अंदर जेल को अमरीकीयों से लेकर अफ़्ग़ान कंट्रोल में लेने पर मुतय्यन किया था। कमीशन को हिदायत दी गई है कि फ़ैसले पर आज ही से अमल दरआमद किया जाय और ये अमल एक महीने में मुकम्मल किया जाय क्योंकि हुकूमत अफ़्ग़ान इक़तिदार की मज़ीद ख़िलाफ़वरज़ी बर्दाश्त नहीं करसकती।अमरीका ज़ेर-ए-क़ियादत नाटो इत्तिहाद सिक्योरिटी की ज़िम्मेदारी बतदरीज अफ़्ग़ान पोलीस और आर्मी के हवाले कररहा है ।