अफ़्ग़ान सूबा हरात में दहश्तगर्दी का मंसूबा नाकाम

काबुल। 31 दिसम्बर (एजैंसीज़) अफ़्ग़ान हुक्काम ने मग़रिबी सूबा हेरात में गुज़श्ता एक हफ़्ते के दौरान दहश्तगरदों का बड़ा मंसूबा नाकाम बनाते हुए चार तालिबान जंगजूओं को गिरफ़्तार करने का दावा किया है जबकि नौ मज़ीद तालिबान जंगजू हथियार डाल कर हुकूमत के साथ शामिल होगई।

ज़राए इबलाग़ की रिपोर्टस के मुताबिक़ अफ़्ग़ान दार-उल-हकूमत काबुल से 640 किलो मीटर मग़रिब में वाक़्य सूबा हिरात के गवर्नर दाऊद शाह ने बताया है कि सुबाई दार-उल-हकूमत में गुज़श्ता एक हफ़्ते की कार्यवाईयों के दौरान सैक्योरिटी फ़ोर्सिज़ ने 4 तालिबान जंगजूओं को गिरफ़्तार कर लिया जिन में से तीन कीशनाख़्त अब्दुह लुका सिम, मुल्ला सलाम और मुहम्मद याक़ूब के तौर पर की गई है जबकि चौथे की शनाख़्त ज़ाहिर नहीं की गई है ।

सुबाई गवर्नर के मुताबिक़ ये तालिबान जंगजूजुनूबी सूबा क़ंधार से आए थे और उन्हों ने दहश्त गिरदाना कार्यवाईयों की मंसूबा बंदी कर रखी थी। उन्हों ने बताया कि चार रुकनी ये ग्रुप सुबाई हुकूमत के मुफ़ादात और हिरात में एक अहम होटल पर हमले का मंसूबा रखता था। ताहम ये मंसूबा नाकाम बना दिया गया है और लियारी असलाह वगोला बारूद भी बरामद कर लिया गया है , तालिबान की तरफ़ से कोई ब्यान सामने नहीं आया।

दूसरी जानिब क़ौमी सैक्योरिटी केलिए अफ़्ग़ान क़ौमीडायरेक्टोरेट का जुमेरात को कहना था कि हिरात में ही मज़ीद नौ तालिबान ने हथियार डाल कर हुकूमत के साथ शामिल होने का ऐलान कर दिया है । सुबाई महिकमा की तरफ़ से जारी ब्यान के मुताबिक़ ज़िला चिशती शरीफ़ में तालिबान अपने कमांडर मुल्ला फज़ील अहमद की क़ियादत में हथियार डाल कर हुकूमत के साथ शामिल होगई,

ब्यान में कहा गया है कि मज़ीद तालिबान को अमन अमल में शामिल करने केलिए कोशिशें जारी हैं। इस से क़बल चहारशंबा को दीगर 11 तालिबान जंगजू शनदाबाद ज़िला में हथियार डाल कर हुकूमत के साथ शामिल होगए थे।